تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804139106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشریه آلمانی: پیشنهاد مالی وسوسه انگیز دژاگه را ازاروپا راهی قطر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نشریه آلمانی: پیشنهاد مالی وسوسه انگیز دژاگه را ازاروپا راهی قطر کرد برلین - ایرنا - نشریه ورزشی کیکر آلمان در گزارشی از انتقال جنجال برانگیز اشکان دژاگه از یک تیم اروپایی به لیگ باشگاهی قطر، نوشت: به نظر می رسد تنها چیزی که باعث این انتخاب از سوی دژاگه شده، پیشنهاد مالی وسوسه انگیز قطری ها بوده است.


به گزارش ایرنا، این نشریه ورزشی آلمانی در مطلبی در این باره نوشت:درحالی که فوتبالیست های معروف اروپایی در پایان دوران فوتبال خود به حضور در تیم های متمول عربی علاقمند می شوند،اشکان دژاگه در 28 سالگی و درحالی که در اوج دوران بازی خود بوده و نمایش خوبی هم در جام جهانی برزیل با تیم ملی ایران داشت در اقدامی تعجب برانگیز تصمیم گرفت در ازای دریافت سالانه 6 میلیون یورو به یک تیم قطری بپیوندد.
کیکر در ادامه به بازی های خوب دژاگه در تیم اف سی فولام انگلستان اشاره کرد و نوشت: دژاگه با 49 بازی رسمی برای این تیم صاحب نام در یک لیگ معتبر فوتبال 9 گل به ثمر رساند و از معدود بازیکنان تاثیر گذار تیم خود بود اما به ناگاه تصمیم گرفت در بهترین دوران بازی خود به لیگ فوتبال کم اهمیت قطر ملحق شود.
به نوشته این نشریه ورزشی آلمانی،به طور قطع یکی از مهمترین دلایل این انتخاب از سوی دژاگه،حقوق سالانه 6 میلیون و سیصد هزار یورویی آن بوده است.
در خاتمه مطلب کیکر به جمله معنا دار فیلکس ماگات مربی فولام درمورد خداحافظی دژاگه اشاره شده است که گفته بود:ˈسیاست ما همیشه این است به دنبال بازیکنانی باشیم که احساس کنند به باشگاه تعلق دارند و این آرزو را داشته باشند که برای یک هدف مشترک کار کنند و در مورد دژاگه دو طرف تصمیم گرفتند که جدایی بهترین راه است.ˈ
فلیکس ماگات سرمربی فولام درباره جدایی اشکان دژاگه افزود: اشکان در طول حضورش در لندن نمایش خوبی ارائه داد و گل های خاطره انگیزی به ثمر رساند. اگرچه راهمان از هم جدا شد. ما وظیفه داریم با بازیکنانی کار کنیم که با باشگاه قرارداد دارند و برای یک هدف می جنگند. برای اشکان در العربی، آرزوی موفقیت دارم.
براساس گزارش های رسانه ای دژآگه درحالی در اقدامی تعجب برانگیز راهی قطر شده است که سه پیشنهاد جدی از هرتا برلین در بوندس لیگا و همچنین اورتون و وستهام در لیگ برتر انگلیس داشته است و مسولان تیم لندنی فولام نیز برای ادامه همکاری با او ابراز تمایل کرده بودند.
دن پترسکیو ستاره سابق چلسی و تیم ملی رومانی هدایت تیم فوتبال العربی قطر تیم جدید اشکان دژاگه را برعهده دارد. او پیش از این سرمربی دینامو مسکو بود.
اشکان تنها صید گران قیمت العربی نیست. پابلو هرناندز از باشگاه سوانسی در لیگ برتر و عضو سابق تیم ملی اسپانیا هم در ۲۹ سالگی به خلیج فارس آمده است. پائولینیو برزیلی نیز باشگاه لیوورنو را ترک کرده و به العربی قطر آمده است تا در کنار هرناندز و دژآگه برای عرب ها بازی کند.
روزنامه مترو چاپ لندن درمورد رقم قرارداد دژاگه با تیم قطری نوشت: اشکان برای رفتن به قطر ۵ میلیون پوند بوده و این بازیکن سالانه چهار میلیون پوند نیز دستمزد دریافت خواهد کرد.
روزنامه دیلی میل انگلیس هم نوشت عملکرد مهاجم ۲۸ ساله ایران در جام جهانی و طی حضور در فولام درخشان بود اما پیشنهاد سه و نیم میلیون پوندی العربی را پذیرفت. این انتقال در پی حضور مثبت در آزمایش پزشکی روز دوشنبه تحقق یافته است.
اشکان در آلمان سابقه بازی در پست مهاجم را دارد.در فولام نیز در بال راست و بال چپ به میدان می رفت اما در تیم ملی ایران هافبک پشت مهاجم هدف است. او سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شده، در باشگاه های هرتابرلین و ولفسبورگ در بوندس لیگا بازی کرده و سال ۲۰۱۲ با قراردادی سه ساله به فولام پیوسته است.
دژآگه که ستاره بی چون و چرای فولام در هفته های پایانی لیگ برتر بود و گل های زیبایی هم برای تیمش زد، با حضور در جام جهانی تعداد بازی های ملی اش را به عدد ۱۷ رساند. او چهار گل ملی هم در کارنامه دارد. دو گل با سر و با پا در همان اولین بازی ملی مقابل قطر به ثمر رساند. یکی یک گل هم در خانه حریفان، به تایلند و لبنان از دور برگشت مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا زده است.
او قبل از پیوستن به تیم ملی ایران، سابقه حضور در تیم های ملی تمام رده های سنی پایه در آلمان را داشت. سال ۲۰۰۴ در مسابقات جوانان اروپا پیراهن آلمان را پوشید.
مقابل اسپانیا با سرخیو راموس و دیوید سیلوا بازی کرد. با دو گلی که به لهستان و ترکیه زد، بهترین گلزن تیمش در این تورنمنت بود.
آلمان در مسابقات امیدهای اروپا در سال ۲۰۰۹ با حضور اشکان دژآگه قهرمان شد. افتخاری که فقط همین یک بار نصیب آلمان شد. دروازه بان این تیم مانوئل نویر بود و در ترکیبش هم مسعود اوزیل، جروم بواتنگ، دنیس آئوگو، مارسل اشملزر، متس هوملس و سامی خدیرا حضور داشتند.
اروپام **2051** 1701 *1446



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن