تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798593891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرگردانی رانندگان پاوه‌ در جایگاه‌های سوخت/ قاچاق به عراق عامل کمبود بنزین در شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه گزارش خبری/
سرگردانی رانندگان پاوه‌ در جایگاه‌های سوخت/ قاچاق به عراق عامل کمبود بنزین در شهرستان
پاوه ـ خبرگزاری مهر: کاهش شدید بنزین در جایگاه‌های سوخت و پدیده قاچاق این ماده ارزشمند به کشور عراق، این روزها بسیاری از رانندگان و مسافران در شهر پاوه را سرگردان کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، تامین سوخت در مبادی ورودی و خروجی هر شهر و منطقه‌ امری حیاتی و استراتژیک است. حال برخی از این شهرها با توجه به برخی از پارامترها، نیازمند سوخت بیشتری برای پیش نیامدن اختلال در امر تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین هستند. در این بین، نیازهای شهرهای توریستی و مسافرپذیر در برخی از ایام سال، به ویژه در روزهای تعطیل، به سوخت، به امری مهم و تاثیرگذار برای آینده آن منطقه تبدیل می‌شود. شهرستان پاوه نیز از قدیم‌الایام به دلیل موقعیت خاص طبیعی که دارد، در اغلب اوقات، سال پذیرای مهمانان بسیاری از اقصی نقاط استان و کشور است. همین ویژگی این شهرستان، می‌طلبد که مسئولان محلی و بومی دست دست هم بگذارند و از پیش آمدن مشکلات احتمالی در پاوه جلوگیری کنند.

از چند روز پیش اخباری مبنی بر کاهش سوخت به ویژه بنزین در جایگاه‌های سوخت این شهرستان در محافل عمومی و رسانه‌ای منعکس شد، خبری که باعث واکنش رانندگان و دیگر افراد این شهرستان شده است. کاهش چشمگیر میزان بنزین جایگاه‌های سوخت در پاوه با آغاز تعطیلات عید سعید فطر وارد مرحله جدیدی شده است، تا جایی که بسیاری از خودروها در پاوه عملا به علت نبود سوخت در گوشه ای آرمیده اند. ارتباط ورود مهمانان با پاوه و کاهش شدید بنزین در جایگاه‌ها از دو روز گذشته شاهد صف‌های طولانی و شلوغ برای تامین سوخت از سوی رانندگان و به ویژه مسافران در این شهر هستیم. فرماندار شهرستان پاوه درباره کمبود بنزین در این منطقه، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علت اصلی ایجاد این صف های طولانی در جایگاه‌های سوخت برای بنزین، به علت تقاضای بالای مردم این شهرستان برای بنزین است. پرویز ایده‌پور تاکید کرد: البته عامل دیگری در کاهش میزان بنزین در این شهرستان دخیل است.

وی به کاهش ذخیره بنزین در جایگاه‌های سوخت در شهرستان پاوه اشاره کرد و بیان داشت: قیمت بنزین در پاوه با کشور عراق به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. فرماندار پاوه تاکید کرد: قیمت بنزین در کشور عراق نسبت به ایران بسیار بالاتر است، به همین منظور عده‌ای سودجو برای منفعت بیشتر اقدام به قاچاق این نیاز اصلی رانندگان می‌کنند و با قیمت‌های گزاف آن را به مردم کشور عراق و اقلیم کردستان می‌فروشند که این رویه فشار بسیاری بر رانندگان این شهرستان وارد آورده است. ایده‌پور با اشاره به اینکه سوخت گیری اضافه به نیاز این کامیون‌داران باید توسط نیروهای انتظامی و دیگر نهادهای ذیربط بررسی و کنترل شود، اظهار داشت: اگر بتوانیم با آن دست از رانندگانی که اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند برخورد کنیم بی‌شک به هیچ وجه کمبود سوختی در پاوه نخواهیم داشت، زیرا میزان بنزین مورد نیاز این شهرستان، همیشه بصورت دقیق تامین می شود.

البته با وجود اینکه فرماندار شهرستان پاوه از وجود قاچاق سوخت به ویژه بنزین در این شهرستان می‌گوید، نباید فراموش کنیم که ورود تعداد بالای مسافر به پاوه، در تعطیلات عید سعید فطر مزید بر علت شده است. با قاچاقیچان سوخت در پاوه برخورد قانونی شود غفور صالحی از رانندگان این شهر، در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه از چند روز پیش بنزین در برخی از جایگاه‌های سوختی در این شهرستان کمیاب و حتی نایاب گردید که این امر باعث مشکلات بسیاری برای رانندگان تاکسی و دیگر وسایط نقلیه در پاوه شده است. این راننده تاکسی بیان داشت: اگر سوخت نباشد، بی‌شک اتومبیل‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند، لذا امر تردد و جابجایی مسافر در این شهر به کندی صورت خواهد گرفت. وی تاکید کرد: از مسئولان درخواست داریم با پدیده قاچاق سوخت که توسط عده ای از سودجویان در این شهرستان صورت می‌گیرد، برخورد قانونی و محکم داشته باشند.

محمود محمدی از شهروندان پاوه‌ای نیز در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه هنوز عده ای از مردم هستند که بنزین این جایگاه‌ها را به هر طریق ممکن به خارج از مرزهای کشور قاچاق می‌کنند که به نظر بنده چوب اصلی این تخلف را رانندگان و شهروندان پاوه ای می‌خورند. این شهروند پاوه‌ای بیان داشت: البته افزایش تعداد مسافران به این شهرستان، طبیعتا خود می‌تواند باعث بالا رفتن میزان تقاضا برای بنزین شود که این امر را هم باید یکی دیگر از دلایل کاهش بنزین و یا نبود آن در جایگاههای سوختی این شهرستان باشیم. با این حال به نظر می‌رسد به جز این چند عامل، برخی دیگر از موارد خود ریشه در کاهش شدید بنزین در شهرستان پاوه و به وجود آمدن مشکلات بی شائبه برای رانندگان دارند.


۱۳۹۳/۵/۹ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن