تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی، جز با دخالت بخش‌های مختلف جامعه امکان‌پذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان: نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی، جز با دخالت بخش‌های مختلف جامعه امکان‌پذیر نیست خبرگزاری پانا:معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان در جلسه‌ی هیات فنی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی، جز با دخالت بخش‌های مختلف جامعه امکان‌پذیر نیست.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ مرداد ساعت 11:36




به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا فتوت گفت: مشکلات بخش کارآفرینی تا حدود زیادی برای تصمیم‌گیران استان شناخته شده است و تمام تلاش مدیریت استان بر دست‌یابی به راه حل مشکلات پیش‌روی کارآفرینی است.
وی با اشاره به فعالیت‌های خوب دانشگاه‌ها در تئوری‌پردازی در خصوص کارآفرینی گفت: استان کرمان هم‌اکنون به اجرای اقدامات عملی و تربیت جوانان متخصص و ماهر در این خصوص نیازمند است و این مهم فقط با هم‌کاری همه‌جانبه‌ی دولت، دانشگاهیان، کارآفرینان بخش خصوصی، فعالان بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و هم‌چنین اقشار مختلف مردم امکان‌پذیر خواهد شد.
وی یکی از دغدغه‌های اصلی استاندار کرمان را دست‌یابی به توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی استان کرمان از طریق کارآفرینی هم‌راه با جذب سرمایه اعلام کرد و گفت: بدون شک با تقویت و تحکیم تئوری مثلث توسعه‌ی استاندار کرمان و پرهیز از مسایل جناحی، می‌توانیم رفاه نسبی را برای مردم ایجاد کنیم.
در این جلسه که با حضور اعضای هیات فنی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان برگزار شد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با ارایه‌ی گزارشی از فعالیت 6 مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در استان کرمان گفت: توسعه‌ی فعالیت‌های کارآفرینانه و افزایش سهم آن‌ها در تولید ناخالص ملی، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینانه و تولید و بهره‌وری عوامل تولید از مهم‌ترین اهداف تشکیل این مراکز است.
حسن رحمانی ارایه‌ی مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده، کارآفرینان و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر اهداف مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی دانست و گفت: فعالیت‌های این مراکز، متناسب با مزیت‌های نسبی و رقابتی استان در هر یک از بخش‌های (صنعت، خدمات و کشاورزی) مبتنی بر نوآوری و توانمندی متقاضیان خواهد بود.
در پایان این جلسه درخواست دو متقاضی ایجاد مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در کرمان بررسی شد که اعضای هیات فنی با درخواست یکی از مراکز موافقت کردند و بررسی مجدد یکی دیگر از درخواست‌ها نیز به جلسه‌ی آتی کمیته‌‌ی کارشناسی ایجاد مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان موکول شد.
لازم به ذکر است هم‌اکنون 6 مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در استان فعال هستند.


 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن