تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816532707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شدت گرفتن انتقادات از مصر به سبب جلوگیری از ارسال کمک به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شدت گرفتن انتقادات از مصر به سبب جلوگیری از ارسال کمک به غزه
انتقاد ایران از دولت مصر به دلیل عدم صدور اجازه ارسال کمک به غزه و درخواست برای صدور مجوز لازم، تلاش آمریکا برای تشدید فعالیت های نظارتی بر برنامه هسته ای ایران، اظهارت یک سناتور آمریکایی درباره تمدید دوره مذاکرات هسته ای ایران و تغییر مسیر برخی پروازهای امارات به اروپا به سمت ایران، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۴۲۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ - 31 July 2014


انتقاد ایران از دولت مصر به دلیل عدم صدور اجازه ارسال کمک به غزه و درخواست برای صدور مجوز لازم، تلاش آمریکا برای تشدید فعالیت های نظارتی بر برنامه هسته ای ایران، اظهارت یک سناتور آمریکایی درباره تمدید دوره مذاکرات هسته ای ایران و تغییر مسیر برخی پروازهای امارات به اروپا به سمت ایران، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. 


به گزارش «تابناک»، موضوع نارضایتی ایران از عدم همکاری مصر در زمینه ارسال کمک های انسان دوستانه برای مردم غزه، از جمله موضوعاتی است که از روز گذشته تاکنون مورد توجه شماری از مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است. سایت خبری «البوابه» از جمله مطبوعاتی است که به این موضوع پرداخته و می نویسد سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیته سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس ایران از سیاست های مصر در قبال غزه انتقاد کرده و گفته دولت قاهره اجازه ارسال کمک برای مردم این منطقه را نمی دهد. وی همچنین اشاره کرده که هواپیمای حامل کمک های ایران برای غزه، هم اکنون منتظر دریافت اجازه از دولت مصر است.


به جز این مورد، سایت خبری «اصوات مصریه» نیز به موضوع مذکور توجه نشان داده و دیدگاه معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه بازتاب داده است. این سایت می نویسد حسین امیر عبداللهیان، معاون امور عرب و آفریقای وزارت خارجه ایران از مقامات مصری درخواست کرده اجازه عبور کمک های ارسالی برای غزه را صادر کنند. وی ضمن بیان این مطلب گفته تأخیر در صدور مجوز مربوط، غیر قابل پذیرش است. امیرعبداللهیان همچنین اشاره کرده که نخستین گروه از مجروحان فلسطینی، شامل 57 نفر، هم اکنون منتظر رسیدن هواپیمای ایرانی هستند تا بتوانند برای درمان به ایران منتقل شوند.


اما در مطلبی درباره موضوع هسته ای ایران، خبرگزاری فرانسه از وعده آمریکا برای نظارت شدید بر فعالیت های هسته ای ایران جهت جلوگیری از آنچه تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای خوانده شده، خبر داده است. این خبرگزاری می نویسد مقامات آمریکایی اظهار داشته اند هرگونه توافق نهایی با ایران در موضوع هسته ای، شامل یک روند نظارتی شدید برای جلوگیری از انحراف برنامه هسته ای ایران به سمت ساخت سلاح هسته ای خواهد بود. وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکا در گروه 1+5 در این زمینه ضمن بیان اینکه شفافیت و نظارت، هسته اصلی توافق با ایران را تشکیل خواهد داد، نسبت به آنچه احتمال وجود فعالیت های مخفی هسته ای در ایران خوانده، ابراز نگرانی کرده است. 


این در حالی است که نمایندگان کنگره آمریکا به تلاش خود برای تشدید فشارها بر ایران در روند مذاکرات ادامه می دهند. به نوشته خبرگزاری «یونایتد پرس اینترنشنال»، رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در این زمینه گفته واشنگتن و متحدانش نباید بیش از این تحریم های وضع شده علیه ایران در بخش انرژی را تخفیف دهند. منندز اظهار داشته که به عقیده وی، ادامه کاهش تحریم ها در بخش انرژی، سبب ایجاد تغییر در رفتار ایران در موضوع هسته ای نخواهد شد. وی همچنین تأکید کرده که پس از پایان دوره کنونی مذاکرات – که به مدت چهار ماه تمدید شده – به هیچ وجه از تمدید مجدد گفت و گوها حمایت نخواهد کرد.


در نهایت، در میان دیگر مطالب، سایت خبری «عربین بیزنس» از تصمیم جدید امارات در زمینه عبور پروازهای مسافربری این کشور از فضای سرزمینی ایران خبر داده است. این سایت می نویسد شرکت هواپیمایی امارات تصمیم گرفته به منظور رفع دغدغه های موجود در زمینه امنیتی، مسیر برخی از پروازهای خود که پیش از این از آسمان عراق می گذشت را به سمت ایران تغییر دهد. در همین راستا، روز گذشته اغلب پروازهای انجام گرفته از امارات به مقصد انگلیس، به جای عراق از بخش های جنوبی و غربی ایران انجام گرفته است. البته همچنان بخش دیگری از پروازهای امارات از آسمان عراق عبور می کند. 
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن