تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باقري‌نيا: با سبک فوتبال جلالي آشنا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: باقري‌نيا: با سبک فوتبال جلالي آشنا هستم
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان شرايط تيمش را پيش از بازي با سايپا خوب دانست و گفت: شناختي که از سبک فوتبال جلالي دارم باعث مي‌شود به اين بازي خوشبين باشم.

عبدالمجيد باقري‌نيا اظهار کرد: خوشبختانه شرايط تيم‌مان خوب و همه چيز آماده است. تمام بازيکنانم را در اختيار دارم و مشکلي نداريم.

به نقل از ايسنا، وي در ارزيابي‌اش از تيم سايپا، گفت: تيم سايپا مانند تيم ما در بازار نقل و انتقالات خيلي پر سر و صدا نبود و خيلي آرام کار خود و اردوهاي تدارکاتي‌اش را انجام داد. در ايران نيز بازي‌هاي تدارکاتي کمي را برگزار کرد. يک بازي با پديده داشتند و ما هم يکسري اطلاعات از آن ديدار به دست آورديم.

سرمربي تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان ادامه داد: به هر حال در هفته‌هاي ابتدايي ليگ شناخت تيم‌ها نسبت به يکديگر خيلي کم است ولي شانسي که ما در ديدار نخست‌مان داريم اين است که من با سبک فوتبال آقاي جلالي کاملا آشنا هستم. در واقع چهار، پنج سالي است که نوع کار وي را زير نظر دارم.

وي بيان کرد: شناختي که من نسبت به سبک فوتبال جلالي دارم، باعث مي‌شود که ما به بازي با سايپا خوشبين باشيم و اميدوارم بتوانيم از اين شناخت بهره ببريم و با امتياز به خانه برگرديم. تيم ما با تمام قوا به کرج مي‌رود.

باقري‌نيا خاطر نشان کرد: تيم‌ها در هفته‌هاي نخست با توجه به اين‌که مي خواهند يکديگر را ارزيابي کنند، محتاط بازي مي‌کنند و شايد آن انتظاراتي که از فوتبال داريم، در هفته‌هاي ابتدايي شاهد نباشيم که اين موضوع شامل تمام تيم‌ها مي‌شود. نمي‌توان به بازي‌هاي تدارکاتي‌اي که تيم‌ها انجام داده‌اند هم براي شناخت از آن‌ها توجه کرد.

وي در پاسخ به اين پرسش ‌که تيمش با چند درصد آمادگي وارد مسابقات خواهد شد؟ عنوان کرد: بازي تدارکاتي‌اي که ما مقابل استقلال خوزستان انجام داديم، نشان داد تيم ما با وجود اين‌که ديرتر از تيم‌هاي ديگر کار خود را شروع کرد، نسبت به خيلي از تيم‌هاي ديگر آماده‌تر است. به نظرم تيم ما از لحاظ فيزيکي بيش از 80 درصد آماده است.

تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر کشور، از ساعت 18 روز جمعه، دهم مردادماه در کرج به مصاف سايپا مي‌رود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/08 12:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن