تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820774415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علما سرآمد سرمايه انساني کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۳۸ب.ظ)
فرمانده انتظامي قم: علما سرآمد سرمايه انساني کشور هستند فرمانده انتظامي قم با بيان اينکه علما سرآمد سرمايه انساني کشور هستند، گفت: هر کشوري داراي سرمايه هايي است که با تکيه بر آن مي تواند به عمر خودش ادامه دهد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ سردار کاظم مجتبايي در آيين تجليل از امامان جماعات و اساتيد قرآني و همچنين افتتاح دارالقرآن استاندارد اين فرماندهي، با بيان اينکه سرمايه هاي انساني معيار سنجششان توان علمي، فرهنگي و بار معنوي است، اضافه کرد: اگر کشوري اين سرمايه را در مسير علم، معرفت و معنويت قرار داد، اين سرمايه، سرمايه با ارزشي خواهد شد که نگاه ديگران به آن کشور يک نگاه افتخار آميز و يک نگاه برتري نسبت به ساير ملل است.
وي گفت: جامعه اي که خوب تربيت شود رستگاري و عزت پيش روي آن است و علما نقش کليدي و تعيين کننده در اين زمينه دارند.
وي خاطرنشان کرد: نقش يک دانشمند براي تربيت انسان ها بسيار مهم است، مشروط به اينکه خودش نيز خود ساخته و راه را بداند و بر اساس دستورات قرآن در مسير اهداف متعالي، انساني و معنوي حرکت کند.
مجتبايي در بخش ديگري از سخنان خود قرآن را افتراق بين حق و باطل دانست و خطاب به امامان جماعات و اساتيد قرآني، ابراز داشت: قرآن هدفش نجات بشريت از آتش جهنم و هدايت به بهشت است و تدريس قرآن در ماه مبارک رمضان بزرگترين خدمتي است که عالمان ديني به انسان ها مي کنند.
وي تاکيد کرد: کار شما اين است که انسان ها را به مسير اصلي شان که همان بهشت و مسير تعالي و حق است، راهنمايي کرده و از گمراهي بر اساس مدلي که قرآن خواسته نجات دهيد، به همين خاطر تکريم و تجليل از سرآمد سرمايه انساني، وظيفه اي است که همه بايد به آن عمل کنند.
وي در ادامه از همکاري اين اساتيد با بخش هاي مختلف نيروي انتظامي تقدير کرد و گفت: اگر فرماندهي انتظامي قم در مسير و مدار انسانيت، اخلاق و دين قرار دارد و صدها نفر از نيروهاي آن از قاريان ممتاز و حافظان قرآن کريم است، به واسطه ارتباط با علماست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن