تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد خوان ماتا از روحيه و ذهنيت پيروز فان خال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تمجيد خوان ماتا از روحيه و ذهنيت پيروز فان خال
کد خبر: ۴۲۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ - 28 July 2014


هافبک اسپانيايي منچستريونايتد در گفت‌وگويي به تمجيد از ذهنيت و روحيه سرمربي جديد تيمش پرداخته است.


لوييس فان خال هلندي پس از آنکه هلند را به مقام سوم جام جهاني 2014 برزيل رساند به تيم منچستريونايتد پيوست و اکنون اين تيم را تمرين مي‌دهد.


فان خال تاکنون يونايتدها را به دو پيروزي در بازي‌هاي دوستانه پيش فصل رسانده است. شياطين سرخ هفت بر صفر مقابل لس آنجلس گلکسي آمريکا و سه بر دو مقابل رم پيروز شدند.


سيستمي که فان خال تيمش را به ميدان مي‌فرستد 2-5-3 است که سيستم مورد علاقه وي است. خوان ماتا نيز در اين سيستم به بازيکن اصلي اين تيم بدل شده اما از انتقادهاي سرمربي تيمش پس از پيروزي مقابل رم در امان نماند.


ماتا با تمجيد از فان خال و روحيه وي گفت: پس از بازي با رم به خاطر آنکه دو گل خورده بوديم ناراحت بود اما بر اين باور هستم که با روش‌هايي که تاکنون به کار گرفته مربي خوب و بزرگي است. او با همه بازيکنان صادق است و فکر مي‌کنم راه‌هاي ساده‌اي براي درک کردن هرچه بهتر فوتبال در سر دارد. او ذهنيتي قوي و روحيه‌اي پيروز دارد. موفقيت‌هايي که در تيم‌هاي مختلف و در ليگ‌هاي بزرگ دنيا دارد نشان از آن دارد که کارش را بلد است.


ماتا افزود: فصلي نو آغاز شده و ما سعي مي‌کنيم خودمان را با شرايط وفق دهيم. به عنوان يک بازيکن، شما دوست داريد مربي‌اي چون فان خال داشته باشيد. دوست داريد بهتر بازي کنيد و در همه ديدارها از هر راهي که شده به پيروزي برسيد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن