تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804423781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه کالاي فرهنگي در سبد خانوار بازنشستگان تامين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸ب.ظ)
اعتصامي خبرداد: ارائه کالاي فرهنگي در سبد خانوار بازنشستگان تامين اجتماعي معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين‌اجتماعي از ارائه کالاي فرهنگي در سبد خانوار بازنشستگان تامين اجتماعي خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر منصور اعتصامي معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين‌اجتماعي در نشست صميمي با فعالان کارگري و کانونهاي بازنشستگان به مهمترين برنامه هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي براي بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان اشاره کرد و افزود: بازنشستگان، مطالبات وسيعي و نيازهاي گسترده اي دارند که پرداختن به همه آنها نيازمند برنامه ريزي جامع است.
وي درادامه گفت: توجه به نيازهاي فرهنگي اين قشر از جامعه، يکي از برنامه هاي اصلي معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان تامين اجتماعي است.
وي با بيان اينکه حضور شرکاي اجتماعي و ارتباطشان با سازمان يکي از ضرورياتي است که در دوره مديريتي جديد سازمان تامين اجتماعي تعريف شده است، گفت: يکي از اهداف احياي معاونت فرهنگي و اجتماعي در اين دوره نيز ايجاد تعامل صحيح با شرکاي اجتماعي بوده است.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تامين اجتماعي از ايجاد دبيرخانه شرکاي اجتماعي در سازمان خبر داد و گفت: اين شرکاي اجتماعي پرداخت کنندگان اصلي به سازمان هستند و بايد نظرات و ديدگاه‌هايشان را منتقل کنند تا سازمان منطبق بر نظرات آنها در روش‌ها و کارکردهاي خودش تغيير ايجاد کند
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تامين اجتماعي با بيان اينکه اين ارتباط در قالب استفاده از فضاي سينما، تئاتر و ساير اماکن فرهنگي‌ است که با تامين بخشي از هزينه آن اين هدف را دنبال مي‌کنيم که کالاهاي فرهنگي به عنوان بخشي از سبد خانوار در اختيار شرکاي اجتماعي از جمله بازنشستگان قرار بگيرد گفت: مذاکرات لازم در اين راستا انجام و تفاهم نامه مربوط در شرف تنظيم و امضاست. همچنين مبالغي براي اين امر در نظر گرفتيم تا بتوانيم يک يا دو قلم کالاي فرهنگي را وارد سبد خانوار کنيم.
وي درادامه با اشاره به اينکه تکريم بازنشستگان از ضروريات اين سازمان است گفت: درصدديم خاطرات وزندگينامه بازنشستگان بصورت فيلم کوتاه ،انيميشن ،مستند و سريال تهيه شود.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين‌اجتماعي درادامه گفت: عضويت بازنشسته گان در تمام کتابخانه ها بصورت رايگان است تا به تدريج مفهوم کالاي فرهنگي در سبد خانوارها وارد شود.
وي با اعلام اينکه پاسخگويي به نيازهاي فرهنگي بازنشستگان مي تواند از دغدغه هاي فکري آنها بکاهد، گفت: اعزام به سفرهاي زيارتي، يکي از اولويتهاي اين معاونت براي بازنشستگان و مستمري بگيران تامين اجتماعي است که در همين راستا، اعزام به عتبات عاليات در اولويت قرار دارد.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تامين اجتماعي از رايزني با سازمان حج و زيارت براي سفر عتبات با حداقل قيمت خبر داد و افزود: تلاش مي کنيم علاوه بر اينکه انجام اين سفرها با حداقل هزينه براي بازنشستگان انجام شود، بتوانيم کمکهاي مالي نيز از طرف سازمان به اين افراد داشته باشيم تا بتوانند از ظرفيت اين سفرها استفاده کنند.
اعتصامي همچنين از توافق با سازمان حج و زيارت براي سفر عمره بازنشستگان تامين اجتماعي خبر داد و گفت: توافق اوليه در اين زمينه انجام شده و قرار است از آبان ماه امسال، سهميه اي به بازنشستگان تامين اجتماعي اختصاص داده شود.
درادامه اعضاي فعالان کارگري و کانونهاي بازنشستگان در سطح استان مشکلات و نظرات و پيشنهادات حوزه کاري خودرا ارائه نمودند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن