تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815328226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به مهم ترین اخبار و تحولات فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به مهم ترین اخبار و تحولات فلسطین تهران - ایرنا - حضور 6 هزار مزدور تبعه غربی در کنار نظامیان صهیونیست در کشتار فلسطینیان و هلاکت 91 نظامی صهیونیست از آغاز حمله به غزه از مهم ترین اخبار و تحولات 24 ساعت گذشته سرزمین های اشغالی به ویژه غزه می باشد.


** 6 هزار مزدور تبعه غربی در کنار نظامیان صهیونیست در کشتار فلسطینیان مشغولند
دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای فاش کرد که شش هزار مزدور کشورهای غربی در ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان می جنگند

**91 نظامی صهیونیست از آغاز حمله به غزه به هلاکت رسیده اند
گردان های قسام اعلام کرد: از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، 91 افسر و نظامی این رژیم در درگیری های مستقیم به هلاکت رسیده و دهها نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شده اند.

**وزیر فلسطینی: رژیم صهیونستی 2 هزارو 330خانه را به طور کامل در غزه ویران کرده است
ˈمفید الحساینهˈ وزیر کار فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از هفتم ماه جولای (13 تیر) تاکنون، دو هزار و 330 خانه فلسطینی ها را در نوار غزه به طور کامل ویران کرده است.

**رژیم صهیونیستی به بمباران مدرسه سازمان ملل در نوار غزه اعتراف کرد
ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید پرتاب موشک به مدرسه ای وابسته به آژانس امدادرسانی سازمان ملل (اونروا) در نوار غزه که منجر به شهادت 15 فلسطینی شد، چنین وانمود می کند که این بمباران قربانی نداشته است.

** مقام صهیونیست: دلیلی برای قبول آتش بس در غزه وجود ندارد
با وجود درخواست شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه یک مقام صهیونیست اعلام کرد که این رژیم ضرورتی برای اجرای آتش بسی دیگر در غزه نمی بیند و به حملاتش ادامه می دهد.

** پارلمان عربی خواستار مداخله فوری جامعه بین الملل برای توقف تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه شد
ˈاحمد بن محمد جروانˈ رئیس پارلمان عربی از جامعه بین الملل خواست هرچه زودتر برای توقف جنگ ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در حق فلسطینیان نوار غزه اقدام کند.

**نسخه اعتدال از نوع صهیونیستی - عربستانی برای غزه
روزنامه فلسطینی المنار در مطلبی به نقل از منابع آگاه ، به نقش عربستان در هماهنگی با رژیم صهیونیستی در مساله بحران غزه پرداخته است.

** تشدید تنش بین تل آویو و واشنگتن بر سر آتش بس در غزه
در حالی که تنش ها بین رژیم صهیونیستی و واشنگتن بر سر میانجی گری آمریکا برای پایان دادن به سه هفته حملات خونبار این رژیم به غزه افزایش یافته، یک مقام تل آویو روز دوشنبه گفت که دلیلی برای آتش بس دیگری در غزه نیست.

** نیروهای صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند
ارتش رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات همبستگی فلسطینیان با ساکنان نوار غزه پس از برگزاری نماز عید فطر در ˈبلعینˈ در غرب ˈرام اللهˈ، اقدام به شلیک گاز اشک آور و گلوله جنگی علیه تظاهرکنندگان کرد.

** نایب رییس پارلمان اروپا خواهان واکنش جدی اتحادیه اروپا در قبال بحران غزه شد
ˈرامون لوییس والکارسلˈ نایب رییس اسپانیایی پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا درخواست کرد با قاطعیت و جدیت بیشتری برای توقف جنایات رژیم صهیوینستی در غزه اقدام کند.

**شهدای غزه به هزار و 35 نفر افزایش یافت
حملات صهیونیستها به غزه ادامه دارد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه طی روز دوشنبه، نیز چندین شهید و زخمی برجای گذاشت و با احتساب قربانیان امروز، شمار شهدای غزه به هزار و 35 و زخمی ها نیز به بیش از 6هزار نفر رسید.
خاورم/1275



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن