تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820576673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی مجتمع کادوس4 آبادان عمدی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان فرهانی پور:
آتش سوزی مجتمع "کادوس4 "آبادان عمدی است
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از تعمدی بودن حادثه‌ آتش‌سوزی در مجتمع تجاری کادوس چهار خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهانی پور گفت: متاسفانه عمدی بودن حادثه‌ آتش‌سوزی در کادوس چهار، بنابر گزارش کارشناسی آشکار است و بررسی‌های لازم درباره‌ی مظنونان از سوی نهادهای ذیربط در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در نظریه کارشناسان، کانون حریق در ابتدای ضلع شمال غربی و بوتیک های این ضلع در طبقه همکف اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان تصریح کرد: با توجه تحقیقات و بررسی های صورت گرفته و آثار و شواهد به جا مانده از حریق، آتش سوزی به دلیل بی احتیاطی، ته سیگار روشن و اتصال در سیم کشی برق منتفی اعلام شده است.

فرهانی پور ادامه داد: پس از هفت روز کار کارشناسی توسط کارشناسان فنی بررسی حریق و حوادث، آتش سوزی کادوس به دلیل استفاده از مایعات قابل اشتعال و افروختن آن به صورت عمدی توسط شخص و یا اشخاص اعلام شده است.

 به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه 29 تیرماه 1393 مجتمع تجاری کادوس چهار واقع در بازار ته لنجی های آبادان طعمه حریق شد و بیش از 142 واحد تجاری در آن به کلی از بین رفتند.


۱۳۹۳/۵/۶ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن