تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت های جودو جام رمضان استان گیلان پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رقابت های جودو جام رمضان استان گیلان پایان یافت رشت - ایرنا - رقابت های جودو قهرمانی جام رمضان استان گیلان، شامگاه یکشنبه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 49 ورزشکار این رشته ورزشی از شهرها و بخش های مختلف به مدت یک شب در خانه جودو گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این مسابقات، پوریا شفاعت طلب، علیرضا احمدی ، محمدرضا نجفی و امیرحسین بصیرجعفری همگی از رشت ، پویان حجازی از کیاشهر ، غلامحسن دواتگر و اصغر صفاییان هر دو از بندرانزلی در اوزان مختلف عناوین قهرمانی مسابقات جودو جام رمضان استان گیلان را به خود اختصاص دادند.
همچنین، وصال فتحی، علیرضا اسدی، میلاد برازش ، محمدحسین فرزانه و فربد پورنقش بند همگی از رشت ، امیرحسین متقی از بندرانزلی و آرش برومند از خشکبیجار مقام دوم اوزان مختلف را به دست آوردند .
مهرشاد سلیمانی ، سورنا اسمعیلی، مهرگان احمدی، عرفان محمدیان ، محمد منتظرغیب، نیما خرم و محمد ابراهیم اخوان امجدی از رشت، محمد راحت طلب و محمد صداقت کیش از بندرانزلی، سیدمازیار اشرفی از لنگرود ، حسین برنجی از خشکبیجار و امیرحسین پرداده از فومن مقام سوم مشترک اوزان مختلف را کسب کردند .
در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر اوزان مختلف ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.ک/2
7285/ 603



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن