تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های مسابقات بوکس در کیش معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برترین های مسابقات بوکس در کیش معرفی شدند کیش - ایرنا - نفرات برتر مسابقات بوکس جام رمضان جزیره کیش در هشت وزن معرفی شدند.


به گزارش دوشنبه ایرنا، یک دوره مسابقه بوکس در هشت وزن در سالن الغدیر مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد که یاسین ذوالفقار ،بهزاد مقتدر ، محمد حسینی ، حجت دهقان ، علی جراحی ،میلاد ربیعی ، مظاهر حسینی و محسن مرادی نفرات برتر این دوره از مسابقات هستند.

*نتایج مسابقات فوتسال بومیان کیش
مسابقات فوتسال بومیان کیش در زمین چمن مجموعه ورزشی میر مهنا برگزار شد که در پایان تیم های ساحل و اتحاد کیش با شکست حریفان خود به مرحله فینال این مسابقات راه یافتند.
تیم های کیش مدیفارم و صیادان نیز مسابقه ای برای کسب عنوان سوم رده بندی انجام خواهند داد .

* والیبال جام رمضان به کار خود پایان داد
مسابقات والیبال جام رمضان نیز با انجام رده بندی فینال به کار خود پایان داد که در نهایت تیم فرودگاه کیش به عنوان نخست رسید و تیمهای کارواش هیرکانیا و گمرک منطقه آزاد عناوین دوم و سوم را کسب کردند .
این مسابقات به همت معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و هیات های ورزشی جزیره کیش در ماه مبارک رمضان برگزار شد .
1630**1641/668



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن