تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806573750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به این خانواده کمک کنید + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



به این خانواده کمک کنید + تصاویر
پدر خانواده حدود ۲۰ سال پیش بر اثر حادثه حین انجام کار، انگشتان شست و سبابه خود را از دست می دهد وعلی رغم پیوند قسمت جدا شده، متاسفانه به دلیل قطع عصب، دست از کار افتاده و در حال حاضر به صورت بسیار مختصر می تواند از دست راست استفاده کند. الان بیکار است و تنها گاهی بعضی اوقات کارهای روزمره مثل باربری انجام می دهد. پدر بیسواد است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز، خیریه همت نوشت:
سلام و خداقوت این شرح حال مختصری از یک خانواده مستضعف است.   خانواده ۶ نفره اقای ولی غلامی در منزلی حدودا ۷۰ متری در یکی از محروم ترین مناطق شهر قم(نیروگاه) زندگی می کنند.   پدر خانواده حدود ۲۰ سال پیش بر اثر حادثه حین انجام کار، انگشتان شست و سبابه خود را از دست می دهد وعلی رغم پیوند قسمت جدا شده، متاسفانه به دلیل قطع عصب، دست از کار افتاده و در حال حاضر به صورت بسیار مختصر می تواند از دست راست استفاده کند. الان بیکار است و تنها گاهی بعضی اوقات کارهای روزمره مثل باربری انجام می دهد. پدر بیسواد است.   مادر هم بیسواد و خانه داراست.   خانواده تا ۶ سال پیش در همدان زندگی می کرده و پس از آن به قم مهاجرت کرده اند.   اما فرزندان: ایشان پنج فرزند دارد. دو دختر که دختر بزرگ ازدواج کرده و رفته و دختر کوچکتر۹سال سن دارد.    

  اما وضع پسران اقای غلامی ناراحت کننده است. هر سه پسر خانواده مشکل جسمی وذهنی دارند. ۱- پسر بزرگ(مهدی) ۲۱ ساله مشکل شدید ذهنی وجسمی دارد و به هیچ صورت قادر به حرکت نیست . از لحاظ ذهنی مورد ارزیابی قرار نگرفته ولی قادر به صحبت نیست ظاهرا پدر ومادر را می شناسد ولی برای دیگران عکس العملی ندارد دچار مشکل تشنج هم هست که قرص مصرف می کند.  

  ۲- پسر دوم حسین ۱۷ ساله دچار مشکل شدید جسمی و فاقد هر گونه حرکت است؛ صحبت نمی کند ولی ظاهرا از نظر ذهنی نسبت به برادر بزرگتر خود هوشیارتر است، به اطرافیان می خندد پدر ومادر وخواهر خودر رامی شناسد.   ۳-پسر سوم علی اکبر تازه وارد ۴ سال شده؛ حرف نمی زند و به تازگی با توجه به داروهایی که به او داده می شود قادر شده با کمک از دیوار روی پاهای خود به مدت بسیار کمی بایستد ولی به هیچ عنوان توان ایستادن طولانی را ندارد وبیشتر مواقع خود را روی زمین می کشد. به گفته مادر اگر درمان علی اکبر مستمر باشد ومراحل کاردرمانی وفیزیوتراپی به موقع انجام شود امکان معالجه خیلی زیاد است ولی به علت مشکلات مالی یکسال ونیم است که کار درمانی وفیزیوتراپی قطع شده و فقط داروها را آن هم به صورت نامنظم مصرف می کند.  

  از آنجا که حمام خانه در پارکینگ است و باید بچه ها روزی سه بار حمام شوند تا مبتلا به زخم بستر نشوند؛ بچه ها در پارکینگ و نزدیک حمام با استفاده از یک پنکه نگهداری می شوند.   آنها مستاجرند با سه میلیون پول پیش و ماهیانه دویست هزار تومان کرایه که مدت سه ماه است که کرایه پرداخت نشده و تا بیست روز دیگر هم باید همین خانه را تخلیه کنند.   کل درامد خانواده از یارانه می باشد.   برای پسر بزرگتر مبلغ ۵۰ هزار تومان از طرف بهزیستی استان همدان پرداخت می شود.   طبق استعلامی که از اداره بهزیستی قم گرفته شد پدر ودو برادر دیگر نیز در بهزیستی استان قم پرونده تشکیل داده اند ولی هنوز حقوقی برای این افراد تعیین نشده است.   با توجه به مشکلات عدیده این خانواده پرداخت هر مبلغی به عنوان کمک فقط می تواند به صورت مقطعی مقداری از مشکلات این خانواده را حل کند با توجه به شرایط خاص وتعداد نفرات خانواده در مورد پیدا کردن منزل استیجاری و با این قیمت فعلی بسیار مشکل می باشد.   بر اساس جمع بندی خیریه همت، در صورتی که بتوان منزلی هر چند کوچک برای این خانواده تهیه کرد می تواند گامی موثر در کاهش بار روانی این خانواده برداشت.   همت کنید تا بتوانیم به این خانواده کمک کنیم.   تذکر مهم ۱-      مهلت کمک به این خانواده از طریق خیریه همت تا ساعت۲۴ روز ۶ مرداد ماه تعیین می شود ۲-      درصورت عبور کمکها ازسقف اعلام شده صرف موارد بعدی خواهد شد برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه خود اینجا کلیک کنید  




۰۵/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن