تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیلتون: پیروزی‌های گذشته، گارانتی برنده‌شدن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
همیلتون: پیروزی‌های گذشته، گارانتی برنده‌شدن نیست
لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس در سال‌های گذشته موفق شده ۴ بار در گرندپری مجارستان به پیروزی برسد. اما او باور دارد پیروزی‌های گذشته، برد او را در این آخر هفته گارانتی نمی‌کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  لوئیس در گذشته چهار بار در سکوی اولی گرندپری مجارستان حضور داشته است و از این لحاظ یکی از مهم‌ترین کاندیدهای پیروزی در این رقابت نیز به شمار می‌رود.

همیلتون گفت: این رقابت هم با رقابت‌های قبلی متفاوت نیست. برای هر مسابقه خیلی خوب آماده می‌شوم. این یک فرصت بزرگ است که بتوانم در این گرندپری پیروز شوم.»

من فعلاً یک دنبال‌کننده هستم. از همان اولین رقابت فصل کسی که همواره عقب بوده من بودم. من از این مجادله لذت می‌برم. اگر بتوانم در این رقابت اختلاف امتیازی خودم را با نیکو به صفر برسانم، قبل از تعطیلات میانه فصل اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

همیلتون در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در هونگارورینگ به پیروزی رسیده است و اگر در این فصل هم بتواند در گرندپری مجارستان اول شود، در این زمینه رکورد میشائیل شوماخر را می‌شکند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن