تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803841642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زارع:ملی پوشان وزنه برداری با آگاهی کامل از داروهای ممنوعه تمرین می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زارع:ملی پوشان وزنه برداری با آگاهی کامل از داروهای ممنوعه تمرین می کنند تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اعضای تیم ملی وزنه برداری با آگاهی کامل از داروهای ممنوعه و در صحت و سلامت در حال تمرین هستند.


بهمن زارع روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص حضور ماموران وادا (ستاد بین المللی مبارزه با دوپینگ) در کمپ تمرینی ملی پوشان در مجارستان، افزود: در ابتدای هر سال میلادی فدراسیون ها موظفند اسامی ورزشکاران خود را در تمامی رده های سنی به فدراسیون بین المللی وزنه برداری اعلام کنند.
وی اظهار کرد: در این لیست حتی آدرس منزل، کمپ های تمرینی و سایر اطلاعات به وادا اعلام می شود و افسران وادا همیشه سرزده و به تناوب در اردو تیم های ملی حضور می یابند که در اردوی تیم ملی ایران در مجارستان هم حضور پیدا کردند.
زارع با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی کلاس های متعددی را برای مربیان و ورزشکاران تیم ملی برگزار می کند گفت: همه ساله وادا داروهای جدیدی را به لیست داروهای ممنوعه اعلام می کند که این موارد از طریق کلاس های آموزشی، بروشور و ابلاغیه به اطلاع کادر فنی و ملی پوشان می رسد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه ملی پوشانی که در اردو هستند سابقه حضور در رقابت هایی همچون المپیک، جهانی و آسیایی را دارند و توجه خاصی به این موضوع دارند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری همچنین با اشاره به برگزاری مرحله پنجم اردوی تیم ملی به مدت 17 روز در کمپ شهر تاتا در کشور مجارستان گفت: طبق برنامه ریزی در این اردو سعی شد تا ملی پوشان از نظر تناژ به ثبات و تکرار برسند و هدف ارتقا رکورد نبود.
وی ادامه داد: هر مرحله از اردوهای تیم ملی اهداف خودش را دارد و در نهایت ملی پوشان باید بهترین عملکرد را داشته باشند به طوری که در روز مسابقه در اوج باشند.
زارع ادامه داد: وزنه برداری رشته بسیار سنگین و سختی است و ورزشکاران همواره با فراز و فرود روبرو هستند و با توجه به شرایط تمرینی، ورزشکاران با خستگی مفرط بدن مواجه می شوند که با تغییر مکان های اردو سعی داریم انگیزه مضاعفی را در آنان ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: شرایط تمرینی و آب و هوا در اردوی شهر تاتا در کشور مجارستان خوب بود و ملی پوشان تمرینات خوبی را طی 17 روز اردو داشتند و با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نداریم، ملی پوشان نیاز به انگیزه دارند و فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باید در این امر ما را یاری کنند.
زارع یادآور شد: تا بازیهای آسیایی دو مرحله اردوی دیگر پیش بینی شده که مرحله ماقبل آخر از نظر کادر فنی بسیار حائز اهمیت است چرا که در این اردو ارتقا تناژ مد نظر است و باید هوشیارانه تمرین کنیم و مرحله پایانی اردوی تیم ملی هم از فشار تمرینات کاسته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در اواخر مردادماه از جمع 9 نفر حاضر در اردوی تیم ملی یک نفر دیگر خط می خورد، بیان داشت: اولین گروه تیم ملی وزنه برداری 22 شهریور ماه به اینچئون کره جنوبی اعزام خواهند شد تا با شرایط آب و هوایی این شهر تطبیق پیدا کنند و ضمن آنکه طبق قوانین مسابقات، ورزشکاران باید یک هفته قبل از آغاز رقابت ها در دهکده المپیک حضور داشته باشند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بعد از بازگشت تیم ملی وزنه برداری از مجارستان (اول مرداد)، بعد از ظهر همان روز تمرینات آغاز شد چرا که به هیچ عنوان نمی توان تمرینات را تعطیل کرد.

*حضور بهرام زاده تنها با هدف فرصت سازی است
وی در خصوص محسن بهرام زاده که از روز گذشته به جمع ملی پوشان در دسته به اضافه 105 کیلوگرم اضافه شد، گفت: پیش از این هم نظام پاشایی از اردبیل به جمع ملی پوشان اضافه شده بود که هدف ما ایجاد فرصت برای ورزشکاران خوب و مستعد است تا کادر فنی تمرینات و رکوردهای آنان را از نزدیک بینند.
زارع ادامه داد: بهرام زاده به هیچ عنوان در ترکیب تیم ملی در بازیهای آسیایی و رقابت های جهانی حضور نخواهد داشت و اسامی ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی در ماه های گذشته به مسوولان برگزاری رقابت ها اعلام شده و حضور چنین ورزشکارانی تنها با هدف پشتوانه سازی و شناسایی استعدادهای این رشته برای آینده است.
وی یادآورشد: در حال حاضر اردوهای تیم های جوانان و نوجوانان تعطیل است و اگر این اردوها برگزار می شد، ورزشکارانی مانند بهرام زاده برای تمرین به اردوی تیم نوجوانان و جوانان می رفتند.
سرمربی تیم وزنه برداری بزرگسالان در پاسخ به این سووال که آیا تیم نوجوانان برای حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ چین در اردوی تیم ملی حضور دارند، گفت: تیم دو نفره رضا بیرالوند در دسته 85 کیلوگرم (دارنده طلا یک ضرب، طلا دو ضرب و طلا مجموع رقابت های قهرمانی 2014 نوجوانان آسیا) و سعید رضازاده در دسته به اضافه 94 کیلوگرم (دارنده مدال برنز یک ضرب، نقره دو ضرب و برنز مجموع رقابت های قهرمانی 2014 نوجوانان آسیا) در سالن دیگری زیر نظر مهدی پانزوان و جورج زالای مجارستانی تمرین می کنند.
بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از 28 شهریور تا 12 مهر ماه امسال برگزار می شود.
مسابقه های وزنه برداری قهرمانی سال 2014 جهان که انتخابی بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است 13 تا 25 آبان ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
ورزشی (5)**1067**1379



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن