تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان شرقی ظرفیت های بالایی در برگزاری تورنمنت های بین المللی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آذربایجان شرقی ظرفیت های بالایی در برگزاری تورنمنت های بین المللی دارد تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری سه تورنمنت بین المللی در مدت سه ماه، نشان دهنده ظرفیت و توانمندی بالای استان در عرصه ورزش است.


سعید شبستری خیابانی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز، با اشاره به این که این مسابقات بعد از تور دوچرخه سواری و شطرنج آسیا، سومین تورنمنت بین المللی است که در چند ماه گذشته در تبریز برگزار می شود، افزود: این امر نشان دهنده ظرفیت و توانمندی بالای آذربایجان شرقی در عرصه ورزش و عملکرد مثبت و موفق این استان در برگزاری مسابقات بین المللی است.
وی گفت: امیدواریم این رویدادها باعث ارتقای جایگاه ورزش شده و بتوانیم ان را به عنوان قطب ورزشی در کشور مطرح کنیم.
شبستری با قدردانی از دستگاه های اجرایی در برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد: انسجام و هماهنگی مسوولان استان مایه افتخار است و در سایه این هماهنگی، برنامه ریزی در حوزه ورزش، منظم و منسجم به پیش می رود.
وی افزود: هر حرکتی در مسابقات ورزشی، تاثیرات ملی و بین المللی دارد، بنابراین برگزاری این مسابقات با مشکلات و سختی های فراوانی روبروست و همه باید به صورت جدی و فعالانه در صحنه باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور 12 تیم در مسابقات هندبال جوانان آسیا، گفت: هدف ما میزبانی خوب در این مسابقات است و تحقق این هدف هم به ارتقای جایگاه ورزش کشور منجر شده و هم تیم ملی ما را در کسب نتایج موفق کمک خواهد کرد.
شبستری با بیان این که تیم های شرکت کننده در این مسابقات از تیم های قوی و مطرح آسیا هستند، افزود: امیدواریم تیم ملی کشورمان از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را کرده و با کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر به مسابقات جهانی راه پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این جلسه با تشریح برنامه های چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز، گفت: این مسابقات که انتخابی جام جهانی 2015 برزیل است، از 11 تا 23 مرداد در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود.
سیدمحمد شروین اسبقیان افزود: این مسابقات با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می شود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در اولین روز به مصاف تیم ماکائو می رود.
وی همچنین از راه اندازی سایت اینترنتی ویژه مسابقات به نشانی www.e-a-handball.ir خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت زنده از شبکه استان و شبکه ورزش پخش خواهد شد.
اسبقیان برگزاری تور تبریزگردی برای تیم های شرکت کننده و برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری در محل برگزاری مسابقات را از برنامه های جانبی این رویداد ورزشی عنوان کرد.
7233/587



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن