تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799246490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین‌های مسابقات قهرمانی پنجه ببر استان بوشهر مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری - تصویری مهر/
برترین‌های مسابقات قهرمانی پنجه ببر استان بوشهر مشخص شدند
گناوه - خبرگزاری مهر: با برگزاری مسابقات سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر)با حضور 120 نفر از ورزشکاران، تیم های برتر سومین دوره مسابقات قهرمانی استانی جام رمضان مشخص شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره مسابقات قهرمانی استانی سبک شائولین فوجائوکونگ فو (پنجه ببر) جام رمضان ظهر یکشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. بنیانگذار و رئیس سبک شائولین فوجائو کونگ فو(پنجه ببر) کشور در پایان این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقات با همت و تلاش عیسی خرمی مسول فوجاءو استان بوشهر و خانم عباسپور مسول انجمن ووشو شهرستان گناوه برگزار شده است. علیرضا صفوی گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی استانی سبک با شرکت بیش از 120 نفر از شهرستانهای گناوه، دیلم و بوشهر به مناسبت ماه مبارک رمضان و بنام جام رمضان برگزار شد و در پایان تیم های شهرستان گناوه، بوشهر و بخش امام حسن شهرستان دیلم به ترتیب اول تا سوم شدند.

صفوی با اشاره به علت عدم شرکت تیم خارگ در این مسابقات بیان داشت: متاسفانه به علت بدی وضعیت آب و هوایی و طوفانی شدن دریا تیم پنجه ببر خارگ که با 25 نفر در مسابقات ثبت نام کرده بودند نتوانستند در این دوره شرکت کنند. رئیس انجمن ووشو استان بوشهر گفت: بنا به پیشنهاد ما بانو نرجس عباسپور از طرف انجمن ووشو کشور و طی حکمی به عنوان رییس انجمن ووشو شهرستان گناوه، محمد وطن مکان رئیس انجمن ووشو شهرستان دیلم و کورش پورقصاب رییس انجمن ووشو بخش ویژه خارگ به فرمانداری ها شهرستان گناوه، دیلم و بخشداری ویژه خارگ معرفی شدند. وی ضمن تقدیر از همکاری شایسته اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در امر برگزاری این دوره از مسابقات اضافه کرد: سومین دوره این مسابقات انتخابی استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور بوده و در چهار رده سنی به دو روش مبارزه و هنرهای فردی برگزار شده است. رییس سبک شائولین فوجائو کونگ فو کشور در پایان با تقدیر ویژه از همکاری فراوان فرماندار شهرستان گناوه و حضور وی در سالن مسابقات و ضمن تقدیر از هیئت داوران گفت: رضا خرم ابادی، حسین غلامی، سید مرتضی صدرالدینی، عباس نظری، بهنام براتی، صادق عبدالهی، یعقوب سراشکنی، محمد وطن مکان و آقای حاتمی هیئت داوران این مسابقات را برعهده داشتند که قضاوت های بسیار شایسته ای از خود به نمایش گذاشتند.

برگزاری مسابقات با شعار همدردی با کودکان غزه رئیس انجمن ووشو شهرستان گناوه نیز در حاشیه در پایان این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) استان بوشهر جام رمضان و با شعار همدردی باکودکان ستم دیده فلسطین برگزار شد. نرجس عباسپور گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 120 رزمی کار از شهرستان های گناوه، بوشهر دیلم و دشتستان حضورداشتند. عباسپور بیان داشت: مسابقات در دو استایل مبارزه و هنرهای فردی برگزار شد که در بخش هنرهای فردی ورزشکاران مبارزه نمایشی, فرم، سلاح سرد و دفاع شخصی سبک فوجاءو را به نمایش گذاشتند. وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در این دوره از مسابقات فرماندار شهرستان گناوه، رییس سبک شائولین فوجائو کونگ فو کشور، رئیس هیئت ورزش‌های رزمی، کونگ فو، بوکس، تکواندو، کاراته و رئیس هیئت ووشو شهرستان گناوه حضور پر رنگی در جمع رزمی کاران شرکت کننده داشتند. عباسپور همچنین اضافه کرد: 16تیم از شهرهای مختلف استان بوشهر در سومین دوره مسابقات سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) حضور داشتند.

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: تیم های شرکت کننده کیک بوکسینگ wka به مربیگری یعقوب سراشکنی، کیک بوکسینگ iskoبه مربیگری سیدمرتضی صدرالدین، کونگ فو گرات سان به مربیگری صادق عبدالهی، شائولین چوان به مربیگری مسلم حاتمی، نان چوان ووشو به مربیگری رضا خرم ابادی، لوهان چوان ووشو به مربیگری بهنام براتی، تیم خارگ به مربیگری کورش پورقصاب، تیم امام حسن به مربیگری محمد وطن مکان و تیم بوشهر به مربیگری بهرام فتحی زمان بودند. رئیس انجمن ووشو شهرستان گناوه در پایان با تقدیر از همکاری همه مسوولان شهرستان گناوه که در امر برگزاری این مسابقات یاریگر این انجمن بودند، گفت: مسابقات در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن رزمی ورزشگاه شهید سراجی شهر گناوه با مسئولیت آقای عیسی خرمی مسئول سبک شائولین فوجائو (پنجه ببر) استان بوشهر برگزارشد. توسعه ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی را سبب می‌شود مسئول سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) استان بوشهر نیز در پایان این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از همه مسئولان شهرستان و اساتید، مربیان،مسوولان هیئتهای مختلف و ورزشکاران رزمی کار به خاطر شرکت و همکاری با ما در روند این مسابقات تقدیر ویژه دارم. عیسی خرمی گفت: حضور گرانمایه و گرانسنگ استاد علیرضا صفوی بنیانگذار و رییس سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) که خود نیز از فرزندان برومند شهر گناوه است، اعتبار، اهمیت و حساسیت این دوره از مسابقات را دوچندان ساخته بود. خرمی بیان داشت: سطح فنی تیم های شرکت کننده در سومین دوره مسابقات قهرمانی استانی سبک پنجه ببر جام رمضان بسیار بالا بود و تیم ها با تمام توان و همه داشته های خود در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم با گسترش ورزش رزمی و به ویژه سبک پنجه ببر شاءولین گامی بزرگ، ارزشمند و تاثیرگذار را در عرصه ورزش استان بوشهر برداریم. مسئول سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) استان بوشهر در پایان گفت: ما می توانیم با گسترش ورزش در جامعه از رفتن جوانان جامعه خود به سمت انواع آسیب های اجتماعی پیشگیری کنیم. ورزشکاران رزمی کار شهرستان گناوه در کشور مطرح هستند عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان گناوه نیز ظهر یکشنبه در سومین دوره مسابقات قهرمانی استانی سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) استان بوشهر در گناوه در جمع رزمی کاران استان اظهار داشت: معتقدم جوانان ورزشکار شهرستان گناوه در عرصه ورزش از شهرستان های با استعداد در سطح بالا، در سطح استان بوشهر هستند. فرماندار شهرستان گناوه گفت: این ویژگی در ورزش های رزمی بسیار نمود عینی دارد و شاهدیم که در استان بوشهر و کشور ورزشکاران رزمی کار ما مطرح هستند و باید تلاش کنند که همچنان این ویژگی زنده و پویا باشد.                 یوسفی بیان داشت: همت، تلاش و پشتکار شما می تواند منشا خدمات ارزنده و کسب مقام های برتر در سطوح مختلف ورزشی باشد و امید است که همواره ورزشکاران ما بتوانند در سطوح برتر ورزشی گام بردارند.                                وی ادامه داد: شما ورزشکاران نماد قهرمانی و مقاومت هستید و خرسندیم که در روز قدس نیز شما ورزشکاران اینگونه دوشادوش سایر اقشار مردم و در حمایت از مردم فلسطین شما قهرمانان نماد قهرمانی و مقاومت را به نمایش گذاشتید و پشتکار شما ستودنی است.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به بودجه محدودی که امسال به شهرستان تعلق گرفت ما نیز مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان را به اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اختصاص دادیم. فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: امیدواریم که با بودجه در نظر گرفته شده برای این اداره مشکل تهویه سالن رزمی ورزشگاه شهید سراجی گناوه مرتفع شده و ورزشکاران رزمی کار دیگر متحمل مشکلی در این زمینه نباشند. گزارش: حسین غلامی






۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن