تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802252139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه قطارشهري قم از سوي دولت به صفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۳۱ب.ظ)
شهردار قم عنوان كرد: بودجه قطارشهري قم از سوي دولت به صفر رسيد شهردار قم گفت: بر اساس دستور رئيس جمهور، بودجه قطار شهري همه شهرها به صفر رسيده و تنها به اهواز مبلغي اختصاص داده شده است؛ سهم قم هم در اين ميان صفر بوده در حاليكه تامين بودجه قطار شهري بر عهده دولت است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در هفتاد و هشتمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه اصلي ترين اقدام شهرداري در ماه مبارك رمضان، حضور گسترده پرسنل و كاركنان در راهپيمايي باشكوه روز قدس و شب‌هاي قدر است اظهار كرد: در مورد مسدود شدن حساب‌ها توسط اداره اوقاف هم، شوراي حقوقي شهرداري تلاش زيادي كرد و جلسات مختلفي را با اوقاف برگزار كردند تا بخشي از مبلغ مورد نظر پرداخت و مسدودي رفع شود.
وي با بيان اينكه در حال حاضر روال عادي در حساب‌هاي شهرداري حاكم شده و مشكلات پيمانكاران و ديگران كه چك‌هايي را از شهرداري دريافت كرده بودند حل شده است گفت: شوراي حقوقي در اين زمينه فعاليت زيادي داشته است.
شهردار قم ادامه داد: براي هماهنگي بيشتر با مجموعه شوراي شهر و دبيرخانه متمركز كميسيون ماده ۱۰۰ نيازمند برگزاري جلسات بيشتري با حضور اعضاي شوراي شهر و قضات دادگستري هستيم تا شاهد وحدت رويه‌ در صدور آراي كميسيون ماده ۱۰۰ باشيم.
وي با تاكيد به رسيدن به اجماع براي برخورد با تخلفات محرز در بحث ساخت و ساز گفت: مصوب شده است كارگروهي براي بررسي آسيب‌ها و موضوعات مختلف تشكيل شود و از اعضاي شورا هم در اين كميسيون عضويت خواهند داشت.
دلبري توجه به بودجه‌محوري و رعايت زمان ارائه بودجه و تفريغ بودجه به شوراي شهر را از جمله اموري دانست كه در دستور كار شهرداري قرار دارد خاطرنشان كرد: هر سازماني كه مسئوليتش با شهرداري بوده گزارش خود را ارسال كرده است.
وي اضافه كرد: جلسه‌اي هم طي هفته گذشته با قرارگاه خاتم داشتيم كه از اعضاي شورا هم در آن حضور داشتند؛ موضوعات خوبي در اين جلسه مطرح و مقرر شد از منابع خودمان براي پيشبرد و تسريع در عمليات اجرايي مترو استفاده كنيم.
دلبري با بيان اينكه جلسه‌اي با حضور مديران شركت‌هاي خصوصي اتوبوس‌راني هم تشكيل شده است افزود: تقويت بخش خصوصي و نظارت بيشتر در دستور كار اين جلسه بود.
شهردار قم بيان كرد: چهارشنبه هر هفته نظارت دقيق بر كارهاي مختلف مناطق هشت‌گانه شهرداري صورت مي‌گيرد؛ صبح روز چهارشنبه مديران ستادي و كارشناسان مربوطه هر يك بنا به وظايف و تخصص خود در بخش‌هاي مختلف شهرداري هر منطقه حضور مي‌يابند، پس از نماز ظهر و عصر، معاونت‌هاي مربوطه در جلسه‌اي در منطقه مورد بررسي شركت مي‌كنند و سرانجام گزارشي تهيه مي‌شود، جلسه جمع‌بندي فرداي همان روز در شهرداري مركز با حضور شهردار و مديران منطقه برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به برگزاري چنين جلساتي براي چهار منطقه شهري قم افزود: چهار منطقه ديگر باقي مانده و به همين دليل از اعضاي شورا مي‌خواهيم در جلسات بررسي و جلسات ستادي شركت داشته باشند تا در جريان امور قرار گيرند.
دلبري خاطرنشان كرد: جلسه پروژه‌هاي شهري و عمراني و نيز تحقق بودجه هر هفته برگزار مي‌شود و تمايل داريم اعضاي شورا در اين جلسات هم حضور يابند و اگر جابجايي زمان مورد نظر شورا باشد آماده چنين كاري هستيم.
شهردار قم به گزارش مجمع بانك شهر اشاره كرد و گفت: پس از مصوبه و تاييديه بانك مركزي، شهردار قم به عنوان نخستين شهر عضو هيئت مديره بانك شهر شده است.
وي افزود: بر اساس دستور رئيس جمهور، بودجه قطار شهري همه شهرها به صفر رسيده و تنها به اهواز مبلغي اختصاص داده شده است؛ سهم قم هم در اين ميان صفر بوده در حاليكه تامين بودجه قطار شهري بر عهده دولت است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن