تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشي:کنار گذاشتن پس از 9سال قابل‌هضم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاشي:کنار گذاشتن پس از 9سال قابل‌هضم نيست
کاپيتان سابق تيم فوتبال صبا گفت: اينکه پس از 9 سال مرا از ليست صبا به خاطر مصدوميت کنار گذاشتند برايم غيرقابل هضم است.

مرتضي کاشي درخصوص اينکه از ليست تيم فوتبال صبا کنار گذاشته شده است اظهار داشت: فکر مي‌کنم علت اين موضوع مصدوميتم بود که از هفته هفدهم فصل گذشته دچار آن شدم البته پس از آن شرايطم بهتر شد و تمرينات خود را با تيم دنبال کردم. به اردوي سرعين رفتم اما پس از بازي دوستانه با نفت درد زانويم بيشتر شد. در کنار اين موارد مشکلات جانبي بيشتري هم داشتم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: فکر مي‌کنم مسئولان به علت همين مصدوميتم قصد داشتند که مرا کنار بگذارند در هر حال قرار است که پس از اتمام ماه مبارک رمضان به قم بروم تا با مسئولان در اين رابطه صحبت کنم. مدتي بود که مسئولان باشگاه صبا درگير مسائل تمريني تيم بودند که در تهران و قم رفت و آمد مي‌کردند. امکانات قم شرايط خوبي براي تمرين آنها نداشت و به همين دليل درگير اين مسائل بودند و وقت نشد با آنها صحبت جدي کنم بايد پس از ماه رمضان طي صحبتي که انجام مي‌دهم علت دقيق اين موضوع را مطلع شوم.

کاپيتان سابق صبا در مورد اينکه چرا او پس از چندين‌سال سابقه در اين تيم کنار گذاشته مي‌شود در حالي که گفته مي‌شود محسن بيات هم مصدوم بوده اما با او قرارداد امضا شد تاکيد کرد: اينکه من پس از 9 سال سابقه در تيم به علت مصدوميت کنار گذاشته مي‌شوم غيرقابل هضم است. محسن بيات با تيم قرارداد نداشت در حالي که من با تيم قرارداد داشتم. هنوز اين مسئله برايم حل نشده است که چرا اين اتفاق افتاده است.

وي در مورد اينکه نام او در ليستي که مبلغ قرارداد بازيکنان اعلام شده وجود ندارد گفت: زماني که من ديدم که نامم در اين ليست نيست شبهه برايم بيشتر شد به هر حال بايد پس از صحبت با مسئولان در اين‌باره نظر بدهم.

کاشي در مورد اينکه آيا از اين موضوع ناراحت است يا خير گفت: شرايط خودم براي بازي مناسب نبود اما مگر چند بازيکن در ليگ ايران حضور دارند که سابقه بالايي در تيم‌هايشان داشته باشند. شما ببينيد با محرم نويدکيا در سپاهان، ابراهيم صادقي در سپاهان، مجيد ايوبي چنين کارهايي را مي‌کنند؟ من دو سه بار با مسئولان تماس گرفتم اما جواب ندادند حالا هم بايد صبر کنم تا پس از صحبت با آنها در اين‌باره نظر بدهم.

کاپيتان سابق صبا در مورد اينکه چه زماني مصدوميتش بهبود خواهد يافت گفت: من 12 مرداد وقت دکتر دارم تا پس از معاينات او در مورد مصدوميتم تصميم بگيرد که آيا جراحي مي‌خواهد يا استراحت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/05/05 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن