تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819122586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسيون و سازمان‌ليگ با متخلفان برخورد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فدراسيون و سازمان‌ليگ با متخلفان برخورد کنند
کد خبر: ۴۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 27 July 2014


نماينده تام‌الاختيار در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با تاکيد بر رعايت سقف هزينه باشگاه‌ها گفت: مرجع تصميم‌گير براي نظارت در اين خصوص، سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هستند.


امير رضا خادم در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: نامه‌اي را به سازمان ليگ ارسال کرديم تا ضمن نظارت و بررسي عملکرد باشگاه‌ها در خصوص سقف قراردادهايشان، نتايج را به طور شفاف اعلام کنند.


وي ادامه داد: اين موضوع بخشي از آيين‌نامه سازمان ليگ است و تمام تيم‌ها موظف به رعايت آن هستند و ما هم اميدواريم تمامي قرار دادها برروي سايت سازمان ليگ و باشگاه‌ها منعکس شود.


معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان همچنين اضافه کرد: رعايت اين چارچوب و نوع نظارت، برعهده فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع تصميم‌گير و تصميم‌ساز و سازمان ليگ است.


وي ادامه داد: اميدوارم چنانچه سازمان ليگ شاهد تخلفي بود براساس چارچوب آيين‌نامه با متخلفين برخورد کند.


امير رضا خادم همچنين در مورد موضوع خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: جلسه‌اي را سه هفته پيش با مديران سازمان خصوصي‌سازي برگزار کرديم و مقرر شد راهکارهاي اجرايي هرچه سريع‌تر جهت برگزاري مزايده دو باشگاه ارائه شود.


وي ادامه داد: متاسفانه در تماس‌هاي بعدي هر چه تلاش کرديم تا دوستان ما در سازمان خصوصي‌سازي، حساب‌رساني را به دو باشگاه معرفي کنند تا تعيين وضعيت در خصوص باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس صورت بگيرد، موفق نشديم.


نماينده تام‌الاختيار در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس توضيح داد: همانگونه که وزير امور اقتصادي و دارايي نيز تاکيد کردند بحث فروش دو باشگاه، کاملا به سازمان خصوصي‌سازي سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان ديگر مسئوليتي در اين خصوص ندارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن