تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: در این برهه زمانی مهم نام پرسپولیس است/آمدم تا به تیم خود خدمت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پیروانی: در این برهه زمانی مهم نام پرسپولیس است/آمدم تا به تیم خود خدمت کنم
مربی تیم پرسپولیس در خصوص پیوستنش به باشگاه پرطرفدار پایتخت گفت: من به باشگاه پرسپولیس برگشتم تا دوباره به تیم سابقم خدمت کنم در این برهه زمانی مهم نام پرسپولیس بود.
افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود» تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و من خودم هم در تمرینات حاضر شدم و از دور به کار نظارت کردم. شرایط تیم ایده‌آل است و جوانان جویای نامی در تیم هستند نکته قابل توجه عدم تغییرات فراوان در ترکیب تیم بود.

وی در خصوص بازی اول تیم پرسپولیس در مقابل تیم نفت تهران گفت: همیشه اولین بازی در تمام تورنمنت‌ها و بازی‌های لیگ سخت و حائز اهمیت است البته نباید از این نکته غافل بشیم که ما پرسپولیس هستیم و باید حداکثر امتیاز را بگیریم. تیم به لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

پیروانی در ادامه بیان کرد: از تیم پرسپولیس پرطرفدار همیشه سطح توقع بالاست و همه قهرمانی می‌خواهند این‌ها همه بار کاری ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی در خصوص جایگاهش در کادر فنی هم گفت: خدمت در پرسپولیس برای هر پیشکسوتی افتخار است اینکه در چه جایگاهی باشم خیلی مهم نیست فقط می‌خواهم در تیم بزرگ پایتخت مثمرثمر واقع شوم.

انتهای‌‌پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن