تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در3 ماهه ابتدایی سال مدیریت جهادی رقم خورد؛
رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران ایران
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: میزان ساماندهی ورزشکاران کشور در ماه های ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد10 درصدی را نشان می دهد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد:  خانواده پزشکی ورزشی در هر دو بخش ستادی و استانی سال جاری را با نصب العین قراردادن شعار سال یعنی" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز کرد و باعث خوشحالی است که اعلام کنم در ماه های سپری شده از سال 93 مجموعه خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش های مختلف رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته است.
 
 وی در این باره اضافه کرد: یکی از محوری ترین فعالیت های فدراسیون پزشکی ورزشی ساماندهی ورزشکاران است و خوشبختانه با تلاش صورت گرفته در ستاد مرکزی کمیته خدمات درمانی و همچنین کمیته خدمات درمانی در استان ها،  در سه ماهه نخست سال جاری رشد قابل تاملی در اکثر قریب به اتفاق نقاط کشور در بحث ساماندهی ورزشکاران داشتیم و به طور میانگین  نسبت به مدت مشابه سال گذشته  شاهد رشد 10 درصدی این مهم هستیم.
 
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: این مهم نشان دهنده اقبال جامعه ورزش کشور به توانمندی های مجموعه پزشکی ورزشی و همچنین سرعت ارائه خدمات متنوع به ورزشکاران عزیز است. به عنوان مثال در شرایطی که در چند سال گذشته پروسه رسیدگی به اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده و پرداخت هزینه درمان به آنها چند هفته طول می کشد در حال حاضر این مهم به کمتر از یک هفته کاهش یافته و عملا  در کمترین زمان ممکن اسناد بررسی شده و برای پیگیری به هیات های استانی ابلاغ می شود.  
 
 پورکاظمی با یادآوری اهمیت ساماندهی ورزشکاران تصریح کرد: بانک اطلاعاتی جامع ورزشکاران فدراسیون پزشکی ورزشی در حقیقت یک فرصت ارزشمند برای  برنامه ریزی  مجموعه ورزش کشور بوده و خوشحالیم که با تلاش صورت گرفته ثبت اطلاعات ورزشکاران در این بانک به روز شده و مجموعه ورزش کشور می تواند از این ظرفیت مهم و دقیق برای برنامه ریزی های کلان در اسرع وقت بهره مند شود.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن