تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين برنامه‌هاي مدون سياسي امنيتي در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۵۹ب.ظ)
معاون سياسي امنيتي استاندار قم: تدوين برنامه‌هاي مدون سياسي امنيتي در قم معاون سياسي امنيتي استاندار قم از تشکيل اتاق فکر و تدوين برنامه‌هاي مدون سياسي امنيتي و اجتماعي طي ماه‌هاي اخير خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي در مراسم توديع و معارفه مديران سياسي استانداري قم که در تالار امام رضا(ع) برگزار شد با بيان اينکه مهمترين مسئله در پيشبرد اهداف استان برنامه ريزي است گفت: طي ماه‌هاي اخير اتاق فکر تشکيل شد و برنامه‌هاي ادارات کل زيرمجموعه اين معاونت تدوين شد. مهمترين فايده اجراي برنامه‌هاي کارشناسي شده، قابليت ارزيابي و نظارت و ميزان قوت و ضعف هر يک از برنامه‌ها است.
وي با اشاره به طرح‌هاي جامع امنيتي، امنيت حرم مطهر کريمه اهل بيت (س) و مسجد مقدس جمکران، نظم و امنيت در پارک‌ها و بوستان‌هاي استان، برنامه ريزي براي تامين پايش تصويري در استان، طرح کنترل و پيشگيري از جرائم مدرن از جمله قتل، سرقت و مواد مخدر و برنامه ريزي براي اجراي صحيح فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را از جمله اين طرح‌ها عنوان کرد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم همچنين رسيدگي به موضوع اقوام و فرق مذاهب، برگزاري انتخابات، تقسيمات کشوري، کميسيون‌هاي دانشجويي و دانشگاهي، بهداشت و درمان، کميسيون کارگري و فعال کردن احزاب و تشکيلات صنفي را از جمله طرح‌هاي مصوب سياسي استان قم نام برد.
در ادامه به تشريح برنامه‌هاي اداره‌کل اجتماعي و فرهنگي پرداخت و افزود: ارتقاء امنيت اجتماعي در زمينه‌هاي گوناگون، کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و تاکيد بر تحکيم خانواده، ارتقاء فرهنگ عمومي و توانمندسازي سازمان‌هاي مردم نهاد را از جمله ي اين برنامه‌ها عنوان کرد.
وي همچنين طرح آمايش اتباع و ساماندهي ايشان،‌ آموزش مهارت‌هاي فني و ارتقاء آموزشي، کنترل ازدواج و ساماندهي اشتغال اتباع و خصوصي سازي اردوگاه‌هاي اتباع را از جمله برنامه‌هاي اداره کل اتباع خواند.
حجت‌الاسلام والمسلمين بنايي به شرح برنامه‌هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر پرداخت و افزود: تهيه 40 برنامه راديويي و 40 برنامه تلويزيوني، آموزش مهارت‌هاي ويژه دانش آموزان و دانشجويان و خانواده‌هاي آنان طرح پيشگيري از اعتياد در محله‌هاي شهر، روستاها و محيط‌هاي کارگري و برگزاري نمايشگاه‌هاي پيشگيري و طرح‌هاي حمايت محور براي جمع آوري معتادين کارتن خواب و کنترل مبادي ورودي و خروجي استان.
وي ضمن ابراز اميدواري نسبت به اجراي صحيح برنامه‌ها توسط کادر جديد مديريتي اين معاونت اظهار کرد: اميدواريم با تلاش اين مديران و کمک مجموعه‌هاي دستگاه‌هاي استاني و کشوري شاهد ارتقاء شاخص‌هاي فرهنگي، سياسي و امنيتي در استان قم باشيم.
شايان ذکر است؛ در پايان اين مراسم از آقايان محمودي، حجت الاسلام والمسلمين هاشمي، علي نظري و رمضان پناهي مديران سياسي، اجتماعي ، امور اتباع و شوراي هماهنگي مواد مخدر تقدير و آقايان حجت الاسلام والمسلمين ذاکري، دکتر حاج مظفري، شيرمحمدي و احمديان به اين سمت‌ها منصوب شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن