تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804678048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف اموال سرخابي‌ها منع قانوني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توقيف اموال سرخابي‌ها منع قانوني دارد
معاونت حقوقي باشگاه استقلال گفت:استقلال و پرسپوليس هر دو صددرصد دولتي هستند و توقيف اموال آنها با منع قانوني روبروست.

چند روز پيش نماينده حقوقي کشتي‌گيران باشگاه پرسپوليس مدعي شد که اموال باشگاه پرسپوليس توقيف خواهد شد اما از سوي ديگر معاون حقوقي باشگاه استقلال اين موضوع را رد مي‌کند.

محسن بزرگي معاون حقوقي باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس در واکنش به تهديد اعضاي تيم کشتي پرسپوليس مبني بر توقيف اموال باشگاه مزبور گفت: برابر ماده واحده قانون نحوه پرداخت محکوم به دولت و عدم تامين و توقيف اموال دولتي مصوب 15/8/1365 نهادهاي دولتي که درآمد و مخارج آنها در بودجه کل کشور منظور مي گردد،مکلفند وجوه مربوط به محکوم به دولت در مورد احکام قطعي دادگاهها و اوراق لازم الاجراء ثبتي و دفاتر اسناد رسمي و يا اجراي دادگاهها و ساير مراجع قانوني را با رعايت مقررات از محل اعتبار مربوط به پرداخت تعهدات بودجه مصوب سالهاي قبل منظور در قانون بودجه کل کشور و درصورت عدم وجود اعتبار و عدم امکان تامين از محلهاي قانوني ديگر در بودجه سال بعد خود منظور و پرداخت نمايند،اجراي دادگستري و ادارات ثبت اسناد و املاک و ساير مراجع قانوني ديگر مجاز به توقيف اموال منقول و غيرمنقول وزارتخانه ها و موسسات دولتي که اعتبار و بودجه لازم را جهت پرداخت محکوم به ندارند تا تصويب و ابلاغ بودجه يکسال و نيم بعد از سال صدور حکم نخواهند بود. ضمنا دولت از دادن هرگونه تامين در زمان مذکور نيز معاف است.

وي افزود: اگر چه دولت برابر تبصره ذيل ماده 13 قانون برنامه پنجم از پرداخت هرگونه وجهي از محل بودجه کل کشور به هر شکل به ورزش حرفه‌اي ممنوع شده است اما شرکت‌هاي استقلال و پرسپوليس به واسطه پتانسيل بالاي برند خود امکان درآمدزايي دارند و به همين جهت مجلس شوراي اسلامي درآمد و مخارج آنها را در بودجه کل کشورمنظور مي نمايد.

وي افزود:بر اين اساس درآمدهاي اين دو شرکت برابر قانون محاسبات عمومي بدواً به خزانه واريز و سپس در حدود بودجه مقرر،از محل خزانه هزينه مي گردد. بنابراين استقلال و پرسپوليس دقيقا مشمول ماده واحده قانون نحوه پرداخت محکوم به دولت و عدم تامين و توقيف اموال دولتي مصوب 15/8/1365 هستند و توقيف اموال اين دو شرکت بدون رعايت فرجه 18 ماهه جهت اجراي حکم بر خلاف قوانين و تخلف محسوب مي گردد.

معاون حقوقي باشگاه استقلال همچنين در واکنش به احتمال ورود سازمان بازرسي به هزينه هاي احتمالي باشگاه استقلال که بيش از سقف تعيين شده توسط سازمان ليگ انجام گرديده گفت : سازمان بازرسي همواره بر نهادها و شرکتهاي دولتي نظارت مي کند و چنانچه يک بخش دولتي بيش از آنچه مجلس شوراي اسلامي مقرر نموده هزينه نمايد، موضوع را مورد پيگرد قرار مي دهد. بنابراين سازمان بازرسي به سقف بودجه سازمان ليگ ورود نخواهد کرد. البته تخلف از سقف هزينه سازمان ليگ در خود سيستم فوتبال قابل پيگرد است و ممکن است تنبيهاتي براي آن در نظر گرفته شود. لازم است از واضعين اين قانون خصوصا آقايان علي کفاشيان و مهدي تاج تشکر کنيم زيرا اين قانون در کل به نفع باشگاه ها بود و موجب شکستن قيمت بازيکنان شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/05/04 12:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن