تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران در سنقروکلیایی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران در سنقروکلیایی آغاز شد کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از برپایی اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان ایران در سد سلیمانشاه شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.


ˈمحمدسهراب بیگˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم روئینگ جوانان کشور از امروز با حضور هفت نفر از روئینگ سواران آغاز شد که تا 22 ماه جاری ادامه دارد.
وی ادامه داد: پیام مطاعی روئینگ سوار کرمانشاهی نیز یکی از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جوانان کشور است که در کنار سایر نفرات دعوت شده زیر نظر مربیان به تمرینات آماده سازی می پردازد.
سهراب بیگ یادآور شد: آرمین کرم بین، علی شاه محمدی، آرمین اسد مسجدی و علی نیکوخصال از تهران، رضا عیدی بیرانوند از لرستان و حمید چوبداری از همدان سایر نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
رییس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: اردوی تیم ملی روئینگ جوانان ایران زیر نظر افشین فرزامی مدیر تیم های ملی برگزار می شود، ضمن اینکه جواد محمدی و سیدمحمد عسگری نیز به عنوان مربی و کمک مربی در اردو حضور دارند.
وی گفت: تیم ملی روئینگ جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال جاری در کشور چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.
7458/567/ 605



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن