تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799556329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس فرياد همبستگي مسلمانان دنيا عليه رژيم صهيونيستي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: روز قدس فرياد همبستگي مسلمانان دنيا عليه رژيم صهيونيستي است نماينده ولي فقيه در لرستان گفت:روز قدس فرياد همبستگي مسلمانان دنيا عليه رژيم صهيونيستي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در مصلي الغديرخرم‌آباد در شرح بخش‌هايي از دعاي ابوحمزه ثمالي گفت: بخش‌هايي از اين دعاي امام سجاد(ع) درخواست‌هايي است که ما از خداوند داريم.
وي با بيان اين‌که دعا بهترين عبادت است و نبايد هيچ‌گاه از دعا غافل شد، ادامه داد: دعا کليد پيروزي و رستگاري و سعادت و خوشبختي انسان است، انساني‌که دعا نمي‌کند مورد مذمت و سرزنش است چراکه ترک دعا گناه است و ما نبايد از راز و نياز با خداوند متعال غافل شويم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با بيان اين‌که امام سجاد(ع) در دعاي ابوحمزه ثمالي به ما ياد مي‌دهد که چه چيزي از خدا بخواهيم، خاطرنشان کرد: اولين خواسته از خدا در اين دعالي امام سجاد(ع) صبر جميل است، اولين دعايي که حضرت يعقوب نيز بعد از جدايي يوسف کرد صبر جميل بود لذا ما هم وظيفه داريم امروز براي مسلمانان غزه و فلسطين صبر جميل طلب کنيم.
وي در ادامه با بيان اين‌که صداقت در گفتار اثرات مهمي از جمله صفا و صميميت، تعالي و پيشرفت و اعتماد دارد، افزود: لازم است در دعاي ابوحمزه ثمالي تأمل کنيم و خواسته‌هاي امام سجاد(ع) از خدا در اين دعا را نيز ما از خدا بخواهيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش با تقدير از حضور باشکوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس، تنها راه نجات مسئله قدس و فلسطين را مقاومت و ايستادگي و نابودي کامل رژيم صهيونيستي بيان کرد و افزود: راهپيمايي امروز شما مردم مسلمان موجب اميدواري مردم مسلمان فلسطين و شکست رژيم صهيونيستي است.
وي عنوان کرد: امروز رژيم صهيونيستي منفورترين رژيم در دنيا است که همين امر به برکت حضور شما مردم مسلمان در چنين راهپيمايي‌هايي است.
ميرعمادي خاطرنشان کرد: اين مشت‌هاي گره کرده کمر اسرائيل را مي‌شکند و اين غده سرطاني را از صحنه روزگار حذف مي‌کند بنابراين از مجامع بين‌المللي و جهان اسلام مي‌خواهيم که در برابر اين جنايات صهيونيست‌ها سکوت نکنند و همه تلاش خود را براي نجات مردم به کار بگيرند و به جاي حمايت از مظلوم اينگونه از ظالمان حمايت نکنند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که روز قدس فرياد همبستگي مسلمانان دنيا عليه رژيم صهيونيستي است، بيان کرد: روز قدس روز ميراث گرانقدر امام بزرگوار است که با درايت و هوشياري خود اين روز را روز قدس ناميد تا قدرت همه مسلمان به رخ دنيا کشيده شود زيرا روز قدس منشأ بيداري مسلمانان در جهان اسلام است.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان خاطرنشان کرد: سخنگوي آمريکا اعلام مي‌کند ما از حماس مي‌خواهيم که موشکي افتاده نشود زيرا جان مردم اسرائيل در خطر است بنابراين ما اعلام مي‌کنيم ننگ بر شما باد که چنين برخورد مي‌کنيد و بدانيد که مردم همواره شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريکا را فرياد مي‌زنند.
وي ادامه داد: متأسفانه حکام عرب سکوت مرگ‌باري کرده‌اند و نسل‌کشي‌هاي فجيع در غزه را نظاره مي‌کنند زيرا سال‌ها است از اشغال سرزمين فلسطين مي‌گذرد اما در طول اين سال‌ها حکام عرب گامي در جهت حمايت از فلسطين برنداشته‌اند.
ميرعمادي تصريح کرد: تاريخ هرگز کارنامه سياه حکام عرب را فراموش نمي‌کند زيرا قضيه فلسطين متعلق به جهان اسلام است.
وي افزود: آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده است فاجعه بزرگ انساني است زيرا در هيچ‌کجاي تاريخ ديده نمي‌شود اين‌گونه مدرسه کودکان مورد حمله هوايي و زميني قرار گيرد و هيچ فريادرسي براي کودکان بي‌دفاع و زنان مظلوم نباشد.
ميرعمادي با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاري نخستين نماز جمعه به امامت آيت‌الله طالقاني يادآورشد: نماز جمعه آثار و برکات فراواني دارد و سنگر پايداري از ارزش‌هاي ديني و انقلابي است.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: نماز جمعه نمايش قدرت سياسي و اجتماعي مردم، محل بصيرت‌بخشي و حاضر نگه داشتن مردم در صحنه است که امروز نمونه‌اي از آن را همه ديده‌ايم.
وي با اشاره به اينکه امروز به برکت انقلاب اسلامي 800 نماز جمعه باشکوه در کشور برگزار مي‌شود، گفت: خوشبختانه نماز جمعه در استان لرستان از حضور پرشکوهي برخوردار است که اين از برکت تدين و علاقه مردم به نظام جمهوري اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن