تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام رژيم صهيونيستي در تيررس مجاهدان غزه قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۳۸ب.ظ)
معاون اول قوه قضائيه: تمام رژيم صهيونيستي در تيررس مجاهدان غزه قرار دارند معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه امروز تمام رژيم صهيونيستي در تيررس مجاهدان غزه قرار دارد گفت: هيچ نقطه‌اي امروز از خطر موشک‌هاي رزمندگان فلسطيني در امان نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي امروز در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه قم و در پايان راهپيمايي باشکوه روز قدس اظهار داشت: روز قدس ابتکار بنيانگذار انقلاب اسلامي است و براي ما به يادگار مانده است.
وي افزود: مردم مسلمان پس از يک ماه روزه‌داري و اطاعت از فرمان الهي در روز قدس جلوه ديگري از اطاعت فرمان الهي يعني برائت از مشرکين را به نمايش مي‌گذراند.
معاون اول قوه قضائيه عنوان کرد: برائت از مشرکين جز مباني انقلاب اسلامي است که ريشه در قرآن کريم دارد.
رئيسي خاطرنشان کرد: در روز قدس همه جهانيان موضع اساسي جمهوري اسلامي يعني دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار را مشاهده مي‌کنند.
وي رژيم صهيونيستي را رژيم کودک‌کش و غاصب توصيف کرد و افزود: تا پيش از انقلاب مبارزه با طاغوت و استکبار جريان داشت ولي با نوع مبارزه پس از انقلاب تفاوت داشت؛ تا پيش از پيروزي نهضت نگاه فلسطيني‌ها و لبناني‌ها به قراردادهايي همچون شرم‌الشيخ و کمپ ديويد و سازمان‌هاي آزادي‌بخش بود ولي امروز ابتکار عمل به دست گروه‌هاي مبارز و مجاهد افتاده است.
معاون اول قوه قضائيه گفت: پس از پيروزي انقلاب، حجت‌الاسلام سيد عباس موسوي روحاني مجاهد لبناني همراه با جمعي به خدمت امام راحل رسيدند و مقاومت را آموختند و پس از آن هسته حزب‌الله تشکيل شد.
وي اضافه کرد: پس از انقلاب براي نخستين بار خبر عقب‌نشيني رژيم صهيونيستي از جنوب لبنان منتشر شد که تا آن زمان سابقه نداشت؛ نيروهاي حزب‌الله با همان شعار، مشي و سيره‌اي که در ايران اسلامي بود با دشمن خود به مبارزه برخاستند.
رئيسي با اشاره به نبرد 33 روزه حزب‌الله با رژيم صهيونيستي و همچنين جنگ‌هاي 22 و هشت روزه گفت: فلسطيني‌ها آموختند مقاومت و اراده راستين مي‌تواند راهگشاي ايستادگي در برابر رژيم صهيونيستي باشد و ارتش پوشالي اين رژيم غاصب را شکست داد.
معاون اول قوه قضائيه افزود: گروه مسلحي که نيروهاي هوايي و دريايي ندارد و نيروي زميني‌اش هم چندان مجهز نيست توانست در مقابل ارتش به اصطلاح شکست‌ناپذير رژيم صهيونيستي بايستد و آنها را شکست دهد.
وي با اشاره به شکل‌گيري انتفاضه‌هاي اول تا سوم خاطرنشان کرد: مجاهدان حزب‌الله و حماس آموختند بدون نگاه به دست سران خودفروخته عرب و تنها با اتکا به خداوند و اعتماد به نفس مي‌توان در مقابل رژيم کودک‌کش صهيونيستي مقاومت کرد و اين ايستادگي امروز جواب داده است.
رئيسي ادامه داد: پس از 35 سال از پيروزي انقلاب، پيام‌ حمايت ملت ايران و مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطين آثار و برکات فراواني براي مجاهدان به ارمغان آورده است.
معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه امروز تمام رژيم صهيونيستي در تيررس مجاهدان غزه قرار دارد گفت: هيچ نقطه‌اي امروز از خطر موشک‌هاي رزمندگان فلسطيني در امان نيست.
وي خاطرنشان کرد: پس از 18 روز از ستمي که بر غزه مي‌رود، فعاليت‌هاي اقتصادي در رژيم صهيونيستي مختل شده و شرکت‌هاي هواپيمايي براي نخستين بار پروازهاي خود را به فرودگاه تل‌آويو کنسل کرده‌اند و تنها چند شرکت آمريکايي به صورت نمادين اين کار را انجام مي‌دهند و دستگاه اطلاعاتي رژيم صهيونيستي هم با همه ادعاهايش نتوانسته حملات مقاومت را پيش‌بيني و پيشگيري کند.
رئيسي بيان کرد: سرزمين غزه از همه سو محاصره شده ولي در اين 18 روز ابتکار عمل را در هدف قرار دادن نقاط مختلف رژيم صهيونيستي در دست گرفته و سازمان‌هاي اطلاعاتي نتوانسته‌اند پيش‌بيني لازم را داشته باشند و توان موشکي مجاهدان غزه باقي است.
معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه گزارشات محرمانه حاکي از آن است که ضربه‌هاي جدي به ارتش رژيم صهيونيستي وارد شده است گفت: نيمي از ساکنان شهرهاي رژيم صهيونيستي در پناهگاه‌ها زندگي مي‌کنند و اين امر بي‌سابقه است.
وي واشنگتن، قاهره و رياض را مرکز طراحي ساز و کار آتش‌بس به نفع رژيم صهيونيستي دانست و افزود: به همين دليل مقاومت همچنان بر ايستادگي و مبارزه با کودک‌کشان رژيم جعلي صهيونيستي تاکيد دارد.
رئيسي تصريح کرد: رژيم غاصب صهيونيستي منفورترين حکومت در سراسر جهان است و در تنگنايي عميق و استراتژيک قرار گرفته وگرنه به راه انداختن حمام خون در غزه معنا نداشت؛ حتي سران برخي کشورهاي غربي هم گفته‌اند قرار نبود اين تعداد کودک کشته شوند.
معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه دنياي استکبار تنها نقطه مقابل خود را اسلام ناب مي‌داند گفت: به همين دليل مستکبران براي مقابله با اين نوع اسلام به ابزارهايي همچون راه‌‌اندازي گروه‌هاي تروريستي و به جان هم انداختن مسلمانان، وابسته کردن دولت‌هاي خودفروخته، جنگ رسانه‌اي و تقدس‌شکني در ميان مسلمانان با اهانت به چهره نوراني پيامبر اکرم(ص) متوسل شده است.
وي افزود: نشانه‌هايي وجود دارد مبني بر اينکه بدون هيچ شکي، داعش گروهي صهيونيستي است؛ فرماندهي داعش در رژيم صهيونيستي آموزش ديده‌اند و تفکر صهيونيستي در شکل‌گيري آنها مشهود است تا امنيت آمريکا و صهيونيست‌ها تامين شده و مبارزه با مقاومت ادامه يابد؛ کدامين مذهب در ميان مسلمانان توهين به انبياي الهي و اولياي خدا را جايز ‌مي‌داند؟ اين امر انگيزه‌اي کاملا صهيونيستي است و اتاق‌هاي فکر آنها همواره به دنبال جعل تاريخ و دستيابي به اسنادي براي فرهنگ‌سازي خود هستند.
رئيسي با بيان اينکه هيچ مسلماني با هر مذهبي نمي‌تواند فرياد زدن عليه رژيم صهيونيستي در روز قدس را حرام بداند ولي داعش اين کار را انجام مي‌دهد تصريح کرد: کودک‌کشي و ديگر کارهاي داعشي‌ها از جنس کارهاي صهيونيست‌هاست؛ امروز براي جهان اسلام ضرورتي اجتناب‌ناپذير وجود دارد که حقيقت را دريابد زيرا جرياني دست‌ساخته انگليسي‌ها و صهيونيست‌ها به نام داعش به وجود آمده تا مقاومت را هدف قرار دهد.
معاون اول قوه قضائيه ادامه داد: کار منورالفکرها آن است که به موقع فرياد بزنند و بگويند دست آمريکا و صهيونيست‌ها در جريان داعش ديده مي‌شود.
وي با بيان اينکه ملت ايران از هر صدايي که توسط دشمنان تاييد مي‌شود دوري مي‌کنند گفت: آهنگ نه غزه نه لبنان از جنس انقلاب اسلامي نيست؛ امروز دشمن تلاش مي‌کند بيداري اسلامي را که منشأ آن انقلاب ملت ايران بوده به انحراف بکشاند تا ديگر کشورها مانند ايران نشوند.
رئيسي با اشاره به دو مکتب انتظار و انظلام و فعاليت اين دو در شرايط کنوني خاطرنشان کرد: امروز مکتب انظلام از جمله هاليوود تلاش مي‌کنند به جوامع بشري القا کنند که نمي‌توانند کاري انجام دهند و بايد سلطه مستکبران را بپذيرند؛ امروز 4 هزار کانال ماهواره‌اي تلاش مي‌کنند فرهنگ يأس، نااميدي و سلطه‌پذيري را گسترش دهند ولي در مقابل مکتب انتظار، مکتب توحيد است و دلدادگي به خداوند را ترويج مي‌کند و اعتقاد به معاد را گسترش مي‌دهد و معتقدان به آن به ظهور منجي موعود اميد دارند به همين دليل ايستادگي در راه هدف و دشمن‌ستيزي جزو ويژگي‌هاي آنهاست.
معاون اول قوه قضائيه با اشاره به اعتقاد بر نابودي رژيم صهيونيستي از سوي امام راحل گفت: امروز هم ملت ايران ساز و کار اين نابودي را مشخص مي‌کند که همان مراجعه به رأي مردم است؛ حقوق بشر مدعيان دموکراسي گوش فلک را کرده ولي بايد به اين سوال پاسخ دهند که کشتار زنان و کودکان با کدامين اصل از اصول انساني و حقوق بشري سازگاري دارد و آيا نبايد رژيم صهيونيستي به عنوان جنايتکار جنگي معرفي شود؟
وي افزود: خواسته ما اين است که رژيم صهيونيستي در دادگاهي عادلانه و به عنوان رژيم کودک‌کش مورد محاکمه قرار گيرد و به عنوان جنايتکار جنگي و عليه انسانيت معرفي شود.
رئيسي با بيان اينکه امروز جريان سازش و سازشکاري با رژيم صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري مطرود و محکوم است خاطرنشان کرد: با اين حال آمريکا تلاش مي‌کند سازشکاران را به عنوان افراد ميانه‌رو معرفي کند؛ آيا دو هفته سکوت سازمان ملل و شوراي امنيت در مقابل اين همه جنايت بهترين دليل بر ناکارآمدي آنها نيست؟ دبيرکل سازمان ملل در هنگام سخنراني گويا سخنگوي رژيم صهيونيستي شده است؛ برخورد غيرمسئولانه و ناکارآمدي سازمان‌هاي بين‌المللي نسبت به 18 روز ظلم و ستم عليه مردم مظلوم غزه کاملا مشاهده مي‌شود، امروز بيش از هر زماني مردم فلسطين به نظام سلطه و آمريکايي‌ها بي اعتماد شده‌اند و اين حق آنهاست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن