تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805826265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات کیک بوکسینگ و واکو بزودی حل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی بازگشت دوباره موی تای به فدراسیون ورزش های رزمی؛
مشکلات کیک بوکسینگ و واکو بزودی حل می‌شود
سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: در مدت اندک قبول مسئولیت فدراسیون ورزشهای رزمی کارهای خوبی صورت گرفته که رفع مشکلات مالی و رایزنی برای تعامل بین اهالی سبک های متعدد این رشته مهمترین آنها بود.



به گزارش خبرنگار مهر ، هشتم تیرماه سالجاری بود که وزارت ورزش و جوانان بعد از کش و قوس فراوان با فدراسیون ورزشهای رزمی در نهایت محمود رشیدی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد. رشیدی که خود از جامعه ورزش رزمی کشور بود بعد از تجربه نایب رئیسی در فدراسیون های ووشو ، کاراته ، جودو و رزمی این مسئولیت را قبول کرد تا به اوضاع فدراسیونی با بیش از یکصد سبک رزمی سروسامان دهد.
 
رشیدی بعد از گذشته نزدیک به سه هفته از قبول این مسئولیت عصر پنجشنبه مقابل خبرنگاران حوزه رزمی ورزش کشور نشست و گزارشی کوتاه از آنچه در این مدت اندک انجام شده ارائه دهد.
 
خانواده ای با یک میلیون عضو
وی در این خصوص گفت: اولین کاری که انجام شد تغییر محل فدراسیون بود.، مکان قبلی را بازسای کرده و در اختیار چند کومیته قراردادیم و فضای بهتری را برای دفتر فدراسیون تهیه کردیم تا بتوانیم کارها را به درستی پیگیری و اجرا کنیم. ضمن اینکه اقدامات اولیه برای راه اندازی اتوماسیون اداری انجام شده و به زودی با فعال شدن این بخش ارتباط استانها با فدراسیون ، صدور احکام ، ساماندهی سبک ها و نیروهای فعال در سطح کشور انجام خواهد شد تا بدون فوت وقت بتوانیم کارهای مختلف استانها را با بدون سفر به تهران سفر به انجام برسانیم.
 
سرپرست فدراسیون ادامه داد: پیش از این آمار ما از ورزشکاران تحت پوشش تنها از طریق آماری بود که از بیمه ورزشی ارائه می شود ولی با راه اندازی این سامانه می توانیم با دسترسی به اطلاعات دقیق از ورزشکاران ، مربیان و داوران برنامه بهتری داشته باشیم. بیش از یکصد سبک در این فدراسیون فعال هستند و بیش از یک میلیون نفر عضو این خانواده هستند و باید تلاش کنیم امور مربوطه آنها به نحو احسن و در اسرع وقت انجام شود. 
 
اتاق فکر تیم های ملی با حضور اساتید دانشگاهی
رشیدی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون هم گفت:  بحث دوم ما مشکلات مالی بود که با تزریق 2 میلیارد ریال موفق شدیم حقوق چند ماه عقب افتاده پرسنل را پرداخت کرده و بدهی بیمه و برخی بدهی های کوچک را تسویه کنیم. ضمن اینکه در پی بازدید از سالن کبکانیان مشکلات زیادی مشاهده شد که بلافاصله کار بازسازی آن آغاز و به زودی کمپ مناسبی برای تیم های ملی در همان محل راه اندازی می شود. 
 
وی به راه اندازی اتاق فکر در فدراسیون ورزشهای رزمی اشاره کرد و افزود: این اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاه و برخی چهره های شناخته شده علمی ورزش کشور وظیفه نظارت و برنامه ریزی برای تیم های ملی را خواهد داشت.از همین رو سازمان تیم های ملی که پیش از این در غالب یک کومیته بود تشکیل خواهد شد تا از پتانسیل بالای که در خانواده بزرگ رزمی کشور داریم بتوانیم به خوبی سازماندهی کرده و برنامه ها را به خوبی پیش ببریم.
 
اعزام ها با  هزینه فدراسیون انجام می شود
سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی در پاسخ به سئوالی که پیش از این برخی ورزشکاران برای  حضور در تیم های ملی و اعزام برون مرزی هزینه پرداخت می کردند آیا این روال ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: از این پس تیم های ملی که از سبک های اصلی فدراسیون به مسابقات معتبر اعزام می شوند با هزینه کامل فدراسیون خواهد بود و هیچ ورزشکاری در این نوع رشته ها برای اعزام هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. البته قبول کنید که بودجه فدراسیون برای اعزام های سبکی جوابگو نیست ولی در همین اعزام های سبکی هم هر کمکی لازم باشد از سوی فدراسیون ارائه خواهد شد. 
 
رشیدی در مورد زمینی که در ورزشگاه آزادی در اختیار این فدراسیون قراردارد گفت: پیش از این قرار بود که این زمین با صرف هزینه های بالا تبدیل به سایت اداری فدراسیون شود و چون مالکیت آن با شرکت تجهیز بود و باید اجاره بها پرداخت می شد تصمیم گرفتیم زمین به شرکت برگردانیم تا با رایزنی بیشتری مکانی مناسب را برای احداث کمپی مجهز برای تیم های ملی پیدا کنیم.
 
مشکلات کیک بوکسینگ حل می شود
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص رفع مشکلات کیک بوکسینگ و بخصوص سازمان واکو گفت: در چند مورد با نصیری مسئول سازمان کیک بوکسبنگ واکو صحبت کرده و در تلاش هستیم به یک تعامل منطقی و خوب دست پیدا کنیم. واکو می گوید تمام سبک های کیک بوکسنیگ باید زیر نظر این سازمان فعالیت کنند ولی در مقابل سبک های دیگر این رشته هم مسئول هستیم و پاسخگو نباید طوری رفتار شود که  بخش های دیگر این رشته با مشکلات جدید مواجه نشوند. 
 
بازگشت موی تای به فدراسیون رزمی
سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی در خصوص رشته موی تای هم گفت: در این خصوص نیز جلساتی در وزارت داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که موی تای به این فدراسیون بازگردد. به همین دلیل وزیر هم در این خصوص دستور لازم را ارائه داد. با رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز صحبت شد و به زودی کار انتقال این رشته صورت خواهد گرفت. 
 
جوجیتسو و کیک بوکسبنگ در آستانه بازیهای مهم 
رشیدی در مورد اعزام های برون مرزی پیش رو هم گفت: در همین مدت کم توانستیم موافقت شورای برون مرزی را برای چند اعزام کسب کنیم. تیم ملی جوجیتسو برای حضور در مسابقات اسپورت آکورد باید در سه مسابقه انتخابی در کشورهای آلمان ، روسیه و فرانسه شرکت کند که برای فرانسه زمان نداریم ولی در تلاش هستیم این رشته را به دو مسابقه روسیه و آلمان اعزام کنیم. ضمن اینکه مسابقات جهانی کیک بوکسینگ را در انگلستان پیش رو داریم ، این اعزام برای ما اهمیت بالایی دارد به همین دلیل  کارهای مربوط به آن نیز آغاز شده است.
 
انتصاب چهره های شناخته شده
وی در مورد برخی انتصاباتی که طی چند روز گذشته صورت گرفته گفت: در تلاشیم که از افراد صاحب نام و با تجربه در بخش های مختلف فدراسیون استفاده کنیم. به همین دلیل از دکتر منطقی با درخواست همکاری کردیم و ایشان با وجود مشغله کاری زیادی که در بخش های مختلف دارند قبول کردند هفته ای سه روز در کنار ما باشند و به عنوان نایب رئیس فدراسیون ما را یاری دهند. حضور ایشان در فدراسیون برای ما مسرت بخش است. وی سابقه خوبی در چند فدراسیون ورزشی داشته و از افراد خوش نام در صنعت کشور می باشد . ضمن اینکه خانم رنجبر با سابقه 20 ساله در ورزش کشور بخصوص آموزش و پرورش به عنوان نایب رئیس بانوان فعالیت خواهند کرد. 
 
کمیته فنی تاثیر گذار خواهد بود
سرپرست فدراسیون در خصوص کمیته فنی فدراسیون هم گفت: بنده به اهمیت این کمیته و تاثیر گذاری آن واقفم و پس از تدوین آئین نامه مخصوص ، این کمیته شکل واقعی و جدی تری بخود خواهد گرفت و در اموری که مربوط به آن است ورود کرده و کارها را انجام خواهد داد. البته در کنار اتاق فکر و کمیته فنی ، شورای سیاست گذاری نیز تشکیل خواهد شد تا با یک خرد جمعی بدور از هر گونه تصمیم احساسی بتوانیم جامعه بزرگ ورزشهای رزمی را به خوبی اداره کرده و به پیش ببریم.
 
فدراسیون ورزشهای رزمی پیش از این با مسئولیت محمد نوحی هدایت می شد که پس از مشکلاتی که با وزرات ورزش و جوانان پیدا کرد از این سمت کنار گذاشته شد و محمود رشیدی هشتم تیرماه به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.



۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن