تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه ماه رمضان در خاش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه ماه رمضان در خاش برگزار شد خاش، زاهدان- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: بمناسبت ماه پرفضیلت رمضان مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی با استقبال خوب جوانان و ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.


عبدالغفور قلندرزهی روزپنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان، کارکنان اداره وزرش و جوانان و هیات های ورزشی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان در ماه مبارک رمضان در راستای رشد و ارتقا فرهنگی جوانان و ورزشکاران نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران را در ماه مبارک رمضان بمنظور ایجاد انس با قرآن کریم و تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در بین ورزشکاران و جوانان برگزار کرد.
وی یادآور شد: شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی جوانان و ورزشکاران، تقویت سمن های قرآنی در حوزه فرهنگ و ارج نهادن به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی جوان و ورزشکار از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در دو بخش مفاهیم قرآنی و تلاوت ترتیل برگزار شد و منابع آزمون نیز از مفاهیم قرآنی بود که در پایان مسابقات به نفرات برتر اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

***مسابقات مقدماتی جام رمضان فوتسال خاش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان با حضور 67 تیم و 804 ورزشکار برگزار شد.
رییس اداره ورزش و جوانان خاش بیان کرد: این رقابت ها هر سال در شب های ماه مبارک رمضان و با حضور ورزش دوستان شهر خاش و بخش های تابعه آن در سالن های ورزشی خاص هر منطقه برگزار می شود.
قلندرزهی افزود: ورزشکاران مرکز شهرستان در قالب 28 تیم در سالن ورزشی شهدای گمنام، بخش اسماعیل آباد با 16 تیم ، هر شب در سالن ورزشی شهید محمودزهی، بخش گوهرکوه با 15 تیم در سالن ورزشی شهید ابراهیمی شیرآباد گوهرکوه و بخش ایرندگان با 8 تیم در سالن ورزشی ده رئیس باهم به رقابت پرداختند.
شهرستان خاش واقع در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزون بر پنج هزار ورزشکار فعال در 25 رشته ورزشی دارد.
7312 / 653

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن