تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805375856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهر قدس: هیات کوهنوردی شهر قدس در سطح ملی و بین الملل خوش درخشیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار شهر قدس: هیات کوهنوردی شهر قدس در سطح ملی و بین الملل خوش درخشیده است شهرقدس – ایرنا – فرماندار شهرستان قدس گفت: هیات کوهنوردی هیاتی فعال و منسجم است و هم در سطح کشور و هم در سطح بین الملل فعالیت های گسترده ای دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا نور محمد فردی چهارشنبه شب در مراسم افطاری که به همت هیات کوهنوری شهرستان قدس برگزار شد، با یاذآوری افتخار آفرینی های این هیات در سطح ملی و بین الملی گفت: زنده یاد جعفر ناصری یکی از این ورزشکاران بودند و خانم زهرا افقی و احمد نیک بیان که از فاتحان قلل هیمالیا از این شهرستان هستند.
«تیم سه نفره یخ نوردی ایران، در اردیبهشت ماه سال 1391 با هدف فتح قله 8163 متری مانسلو کشور نپال در منطقه هیمالیا، به این کشور سفر کرده بود که پس از فتح قله و در راه بازگشت، به علت تغییر ناگهانی هوا و طوفان شدید، جعفر ناصری 35 ساله که به عنوان نفر اول گروه در حرکت بوده است، با سقوط در یخچال، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.»
فرماندار شهر قدس با بیان قابلیتهای خوب این شهرستان گفت: یکی از این ظرفیت های این شهرستان در بخش ورزش است چون ورزشکاران در هر سنی جذب آن شده و به این ورزش اشتغال دارند.
فردی اظهار امیدواری کرد که بعد از ماه مبارک رمضان هر هفته و یا دو هفته یکبار برنامه کوهنوردی خانوادگی و همگانی با حضور مردم و مسوولان انجام شود.
وی با اشاره به پیوندی که میان صنعتگران و ورزشکاران در سطح شهرستان برقرار شده گفت: باید با استفاده از پیوند موجود سطح ورزش شهرستان را ارتقا بخشیم.
فردی توجه به ورزش را موجب بالا رفتن سلامت جامعه بیان کرد و افزود: علاوه بر این، توجه به این ورزش باعث کاهش آسیبهای اجتماعی و ناهنجاری های جامعه می شود.
وی در مورد دیوار سنگنوردی در یکی از باشگاه های شهرستان که تکمیل آن از خواسته های ورزشکاران هیات کوهنوردی است گفت: برای انجام این کار اعتبارات دولتی وجود ندارد ولی تلاش می کنیم آنرا به سرانجام برسانیم.
فرماندار شهر قدس همچنین از تیم همیشه آماده آتش نشانی نیز تقدیر کرد و گفت: این تیم همیشه در هر شرایطی کمک حال ورزشکاران بوده اند.
حسین گروسی نماینده مردم شهر قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افطاری هیات کوهنوردی گفت: تفاوت ورزش کوهنوردی با دیگر ورزشها این است که کسانیکه به این ورزش گرایش دارند بیشتر در دامان طبیعت هستند و عظمت خداوند را بیشتر درک می کنند و بعد معنوی را هم در کنار بعد جسمانی پرورش می دهند.
وی با اشاره به یکی از برنامه های برگزار شده توسط هیات کوهنوردی شهرستان قدس، گفت: در همایش کوه پیمایی خانوادگی در حدود 600 نفر از شهروندان و خانواده ها در آن حضور داشتند.
نماینده مردم قدس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری چنین همایشهایی باعث علاقمندی و روی آوردن مردم به ورزش های همگانی خواهد شد و توجه به ورزش همگانی ورزش قهرمانی نیز توسعه پیدا می کند.
وی اظهار امیدواری کرد که فعالیتهای هیات کوهنوردی به دیگر رشته های ورزشی نیز تسری پیدا کند.
گروسی ادامه داد: ما به عنوان یک کشور اسلامی که توصیه های بسیاری به ورزش شده است متاسفانه آمار قابل قبولی در این زمینه نداریم.
وی افرود: ارزش ورزش به این است که همگانی شود و با توسعه ورزش در جامعه به مردم نشاط داده و بهره وری افزایش پیدا می کند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعلام عضویت بیش شش میلیون نفر در فدراسیون تیراندازی کشور انگلیس گفت: در حالیکه در کشور ما که در دین اسلام به سه ورزش تیراندازی، شنا و سوارکاری توصیه شده چنین آماری نداریم.
وی با تاکید بر حمایت جامعه ورزشی و مسوولان در حمایت از مردم آزاده و مظلوم غزه گفت: ما نیز به همراه ورزشکاران و شهروندان شهرستان قدس روز جمعه در این راهپیمایی شرکت می کنیم.
در این ضیافت افطاری که به همت هیات کوهنوردی شهر ستان قدس انجام شد توسط اداره رزش و جوانان از رییس هیات که در پست حود به عنوان رییس کار گروه راهنمایان کوهنوردی استان تهران ابقا شده بود تقدیر شد.
در این مراسم از چند ورزشکاران رشته کوهنوردی نیز تقدیر شد.
تهرام/5570//1348

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن