تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802797593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي:هيچ‌وقت در مسائل مالي ورود نمي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي:هيچ‌وقت در مسائل مالي ورود نمي‌کنم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در اردوي ترکيه متوجه شديم احمد جمشديان شرايط روحي و رواني خوبي ندارد و به اين نتيجه رسيديم که اگر امسال با استقلال باشد، نمي‌تواند به ما کمک کند.

امير قلعه‌نويي در مورد مسابقات چهارجانبه جام شهدا گفت: بايد از 4 تيمي که در اين مسابقات شرکت کردند تشکر کنم. همه جاي دنيا رسم است که پيش از آغاز مسابقات ليگ چنين تورنمنتي برگزار مي‌کنند. مدتي جام اتحاديه در ايران برگزار مي‌شد اما در چند سال اخير اين اتفاق نيفتاد.

وي افزود: مجموعه فرهنگي - ورزشي باشگاه استقلال افتخار مي‌کند که در جام شهدا شرکت کرده است. اين جام به ما کمک کرد که بتوانيم 2 مسابقه انجام دهيم. تيم ما به لحاظ فني بالانس نداشت اما بازي مقابل ملوان و ديدار امشب مقابل تراکتورسازي به ما کمک مي‌کند تا خودمان را آماده بازي‌هاي نخست در ليگ برتر کنيم.

قلعه‌نويي در مورد عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تصريح کرد: جا دارد از زحمات علي فتح‌الله‌زاده و همچنين علي اميري تشکر کنم، آنها جزو خانواده استقلال هستند و مطمئنم فتح‌الله‌زاده از نقل و انتقالات استقلال خوشحال است.

سرمربي استقلال با بيان اينکه اين تيم در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد، گفت: بهرام افشارزاده، علي نظري‌جويباري و اعضاي هيئت مديره با هم هماهنگ بودند. با اين وجود بايد بگويم که واقعيت قضيه اين است که فوتبال واقعي داخل زمين مشخص مي‌شود. تيم‌هايي بودند که خوب بسته شده بودند اما در زمين نتيجه نمي‌گرفتند. ما در نقل و انتقالات خوب کار کرديم و اين قول را مي‌دهم که يک فوتبال نتيجه‌گرا و تماشاگرپسند را به نمايش بگذاريم.

قلعه‌نويي که با راديو ورزش گفت‌وگو مي‌کرد، در خصوص مبلغ قراردادهاي بازيکنان استقلال عنوان کرد: وجداناً مي‌گويم که هيچ‌وقت در مسائل مالي ورود نمي‌کنم. اين موضوع را مي‌توانيد از مديران عاملي که با آنها کار کردم بپرسيد. در برخي مواقع اتفاق افتاده که بازيکن به لحاظ قيمت با مديرعامل به توافق نرسيد و من نظرم را اعلام کرده‌ام اما معمولاً در اين کارها ورود نمي‌کنم چون شأن و شخصيت من اجازه چنين کاري را نمي‌دهد.

سرمربي استقلال با بيان اينکه اين باشگاه سقف بودجه سازمان ليگ را رعايت کرده است، ادامه داد: همين که باشگاه استقلال هزينه‌هاي خود را نسبت به فصل گذشته پايين آورده نکته بسيار مهمي است. اين قول را مي‌دهم که مبلغ قرارداد بازيکناني که در جام‌جهاني حضور داشته‌اند از سال گذشته کمتر است.

قلعه‌نويي با انتقاد از انتشار رقم قراردادها تصريح کرد: در هيچ کجاي دنيا مرسوم نيست که رقم قراردادهاي بازيکنان و مربيان را منتشر کنند. آيا رقم قراردادها در برخي جاها مثل اقتصاد اعلام مي‌شود؟ نمي‌خواهم حرفي بزنم که رنگ و بوي سياسي به خود بگيرد اما آيا در جاهاي ديگر مبلغ قراردادها اعلام مي‌شود؟

وي افزود: در فوتبال به نسبت جاذبه‌هايي که دارد هزينه‌هايي مي‌شود. هنوز ليگ برتر آغاز نشده مي‌بينيد که چقدر در مورد بازي‌هاي استقلال، پرسپوليس، سپاهان، تراکتورسازي و ... صحبت مي‌شود. فوتبال مي‌تواند به رسانه ملي سرويس دهد. شايد پول يکي از نقل و انتقالاتي که در دنيا صورت مي‌گيرد به اندازه کل فوتبال ما باشد. متأسفانه برنامه‌هايي هستند که با حب و بغض کار مي‌کنند. اينکه تيموريان يک ميليارد مي‌گيرد يا يک ميليارد و 300 ميليون نمي‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

سرمربي استقلال اضافه کرد: از دولت آقاي روحاني مي‌خواهم که نگاهي به ساختار و زيربناي فوتبال داشته باشد. شما اگر بهترين بازيکن را داشته باشيد که تکنيکي هم باشد اما نتواند در زمين‌ ورزشگاه‌هاي ما توپي را استپ کند چه فايده‌اي دارد؟ از دولت روحاني که آرامش را به جامعه داده است مي‌خواهم که به ساختار باشگاه‌ها نگاه کند. وقتي فصل بهار و تابستان فرا مي‌رسد زمين‌هاي ما خوب است اما وارد فصل پاييز که مي‌شويم دغدغه‌هاي ما شروع مي‌شود که فلان زمين ورزشگاه خراب است.

قلعه‌نويي در مورد اينکه دروازه‌بان اول تيم استقلال چه کسي است گفت: ما امسال 3 دروازه خوب داريم که يکي از آنها (فروزان) با من در تراکتورسازي تبريز کار کرده است. رافائل هم رزومه خوبي در برزيل دارد. اينکه چه کسي دروازه‌بان اول و دوم است هفته‌هاي آينده مشخص مي‌شود اما براي ما نظم و ساختار دفاعي نيز مهم است که به مشکل نخوريم.

وي در مورد اينکه چه اتفاقي افتاد که احمد جمشيديان از ليست استقلال خارج شد، عنوان کرد: جمشيديان بازيکن من در تيم سپاهان بود و به خاطر علاقه اخلاقي و فوتبالي که به اين بازيکن داشتم او را به استقلال آوردم. جمشيديان سال قبل مصدوم شد و امسال به من گفت که يک فرصت ديگر به من بدهيد. ما مي‌توانستيم با او قرارداد نبنديم اما همراه ما به ترکيه آمد. در اردوي ترکيه متوجه شديم که او شرايط روحي و رواني خوبي ندارد و به اين نتيجه رسيديم که اگر امسال با استقلال باشد نمي‌تواند کمک کند.

قلعه‌نويي تصريح کرد: به او گفته بوديم که به تيم ديگري برود و يا در نيم‌فصل بار ديگر به استقلال بيايد اما ظاهراً خودش اين مسئله را قبول نکرد. جمشيديان در سال دوم حضورمان در سپاهان خيلي کمک کرد اما اکنون بايد مقداري کار کند تا بدنش آماده شود. اين بازيکن تقريبا از استقلال جدا شده است.

وي در مورد برابري مبلغ قراردادش کرار جاسم با آندرانيک تيموريان تصريح کرد: در اين 15-16 سالي که مربيگري مي‌کنم هيچ دخالتي در قراردادهاي بازيکنان ندارم. روش من اين است که ابتداي فصل ليستي به باشگاه ارائه مي‌دهم و براي جذب بازيکنان از يک تا 3 اولويت‌بندي مي‌کنم. باشگاه خودش مي‌داند که چطور مي‌تواند بازيکن را جذب کند.

سرمربي تيم استقلال ادامه داد: ما براي بستن قرارداد چارچوبي در باشگاه داريم. به بازيکني 500 ميليون و به ديگري 600 ميليون داده مي‌شود ولي نظم باشگاه بايد رعايت شود. من حتي زماني که در تيم ملي بودم و بحث پاداش‌ها مطرح مي‌شد به آقاي مناجاتي و مهدوي‌کيا مي‌گفتم که خودتان اين موضوع را حل کنيد.

قلعه‌نويي در پايان در مورد راه‌پيمايي روز قدس عنوان کرد: نظرم اين است که راهپيمايي فردا را بايد روز قدس کودکان ناميد. در هيچ دوره‌اي اين چنين کودکان مورد تجاوز قرار نگرفته بودند. اميدوارم مردم با حضورشان احساس قلبي‌ خود را نشان دهند. هرچند دولت‌ها در اين زمينه سکوت کرده‌اند ولي همه در دنيا در مورد غزه صحبت مي‌کنند. بنابراين بهتر است قدس فردا را قدس کودکان بناميم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/05/02 12:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن