تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش اصفهان: چهار گروه، داوطلب تکمیل ورزشگاه نقش جهان شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرکل ورزش اصفهان: چهار گروه، داوطلب تکمیل ورزشگاه نقش جهان شده اند اصفهان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: چهار گروه، داوطلب در اختیار قرار گرفتن ورزشگاه نقش جهان و تکمیل آن هستند.


به گزارش ایرنا، « محمد سلطان حسینی » چهارشنبه شب در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال اصفهان افزود: تا دو هفته آینده، ورزشگاه نقش جهان اصفهان با عقد قرارداد به یکی از گروههای یاد شده واگذار می شود.
وی بدون اشاره به نام این گروهها و جزییات بیشتر قرارداد واگذاری ورزشگاه نقش جهان به یکی از آنها، اظهار کرد: چنانچه مدیریت تکمیل این ورزشگاه به استان اصفهان واگذار شده بود، این ورزشگاه مدت ها قبل به بهره برداری رسیده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، راضی کردن مالکان زمینهای این ورزشگاه را یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت ورزش اصفهان بیان کرد و گفت: خوشبختانه با استقرار تیم حقوقی از وزارتخانه در اداره ورزش استان اصفهان تاکنون حدود بیش از 50 درصد مشکلات حقوقی این ورزشگاه برطرف شده و از این پس حسابهای اداره کل ورزش و جوانان اصفهان بخاطر پرداخت حقوق مالکان زمین این ورزشگاه مسدود نخواهد شد.
سلطان حسینی با اشاره به اینکه تکمیل ورزشگاه نقش جهان به زمان نیاز دارد، تصریح کرد: چنانچه بودجه کافی برای تکمیل این ورزشگاه تامین شود حدود 15 ماه زمان برای بهره برداری از آن نیاز است.
وی در ادامه به فعالیت های هیات فوتبال استان اصفهان اشاره و از عملکرد این هیات ابراز رضایت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: گلایه هایی نیز به هیات فوتبال اصفهان وارد است و این هیات باید برای موفقیت های بیشتر، برنامه جامع تری تهیه کند.
وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته حدود 30 میلیارد تومان بودجه در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار می گرفت، افزود: سال گذشته کمتر از پنج میلیارد تومان در اختیار ما قرار گرفت.
سلطان حسینی گفت: نباید با کاهش بودجه عملکرد ما نیز بد شود و باید بکوشیم به رغم اعتبارات کم به نتایج بهتری دست یابیم.
مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان چهارشنبه شب در سالن افتخارات اداره ورزش و جوانان این استان برگزار و عملکرد سال گذشته و برنامه های آینده این هیات بررسی شد.
7132/ 607

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن