تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرماني درجام‌جهاني تنهادستاورد من نخواهدبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قهرماني درجام‌جهاني تنهادستاورد من نخواهدبود
سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان مي‌خواهد تا پايان قراردادش يعني پايان يورو 2016 در اين تيم بماند. او مي‌گويد قهرماني در جام‌جهاني تنها دستاورد او با ژرمن‌ها نخواهد بود.

تيم ملي فوتبال آلمان با هدايت يوآخيم لوو عملکرد بسيار خوبي در جام حهاني 2014 داشت و موفق شد جام قهرماني را بعد از 24 سال بالاي سر ببرد.

به نقل از ايسنا، يوآخيم لوو، سرمربي موفق ژرمن‌ها تا سال 2016 با اين تيم قرارداد دارد. او در گفت‌وگويي که با سايت رسمي فدراسيون فوتبال آلمان داشت، تاکيد کرد که ماموريت او در تيم ملي به پايان نرسيده است و به دنبال قهرماني با اين تيم در جام ملت‌هاي 2016 است. لوو گفت: لحظه‌اي هم به پايان همکاري خود با تيم ملي فوتبال آلمان فکر نکردم. برنامه‌اي را که قبل از آغاز جام جهاني با فدراسيون فوتبال آلمان طرح‌ريزي کرديم، ادامه خواهم داد. در نشستي که به زودي با هم خواهيم داشت درباره همه چيز صحبت خواهيم کرد و آن چه را در برزيل به آن دست يافتيم، دوباره بررسي مي‌کنيم. قبل از آغاز جام‌جهاني قراردادم را تمديد نکردم؛ چرا که مي‌خواستم خيلي سريع به پايان برسد اما الان شرايط تغيير کرده است.

او ادامه داد: به اندکي زمان نياز دارم تا خود را ريکاوري کنم و با انگيزه بيشتري به کارم ادامه بدهم. الان نمي‌توانم به جز ادامه همکاري به چيز ديگري فکر کنم. ما جام ملت‌هاي 2016 فرانسه را پيش‌رو داريم. مي‌خواهيم در اين رقابت‌ها هم جام قهرماني را بالاي سر ببريم. از همان انگيزه و شور و هيجان جام‌جهاني برخوردار هستيم. من از روز اول هم با انگيزه و هيجان زيادي کارم را آغاز کردم. قهرماني در جام‌جهاني تنها دستاورد من با تيم ملي آلمان نخواهد بود.

سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان در پايان سخنان خود درباره خداحافظي فيليپ لام گفت: از دست دادن لام شکست بزرگي براي ما بود. فکر نمي‌کنم که کاپيتاني بهتر از لام داشته باشيم. شخصا احترام زيادي براي او قائل هستم. لام 10 سال براي قهرماني در جام جهاني جنگيد و همه ما بايد از او به خاطر زحماتي که در اين چند سال حضورش در تيم ملي کشيد، تشکر کنيم. لام بازيکن بزرگي است و من نمي‌خواستم که او خداحافظي کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/05/02 11:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن