تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816209796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جام جم در یک نگاه تهران - ایرنا - «دنیا خروش ملت را در روز قدس خواهد دید» و «غزه؛ بغضی که فردا فریاد می شود» مهمترین عنوان های روزنامه جام جم روز پنج شنبه در صفحه نخست است.


این روزنامه تیتر یک را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا خروش ملت را در روز قدس خواهد دید، اختصاص داد. رهبر معظم انقلاب در دیدار با حدود هزار دانشجو از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عنوان کردند: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است. البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است، ضمن این که دفاع وقیحانه آمریکا و غرب از جنایات صهیونیست ها باید به عنوان یک تجربه مهم، در «شناخت، نگاه و برخورد» همه ما با غرب اثر بگذارد و بفهمیم که واقعیت ها و حقیقت آمریکا، همین است و ملت ایران نیز روز قدس با خروش عظیم خود، نشان می دهد که یار مظلوم و دشمن ظالم است.
روزنامه جام جم با بازتاب عنوان غزه؛ بغضی که فردا فریاد می شود، نوشت: قریب به سه هفته آتش گشودن به سوی مردمی بی پناه در غزه، حمله به بیمارستان ها و منازل مسکونی، نسل کشی و قتل عام زنان و کودکان به بهانه مبارزه با مقاومت فلسطین و جنایات بی شمار دیگر، فقط یکی از جلوه های جنایات رژیم صهیونیستی در بیش از شش دهه گذشته است که این روزهــــا در صدر خبرها قرار گرفته است. راهپیمایی روز قدس امسال، فردا در حالی برگزار می شود که با وجود سانسور شدید خبری نسل کشی مسلمانان غزه، جهان، یکصدا خواستار توقف تجاوز نظامیان صهیونیست به غزه و جلوگیری از قتل عام مسلمانان از سوی نژادپرستان اشغالگر است و فردا در آخرین جمعه ماه رمضان، مسلمانان جهان یکصدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند تا نشان دهند برخلاف برخی دولت های منفعل اسلامی، امت اسلام بیدارتر از همیشه آماده است تا درسی دیگر به صهیونیست ها داده و رسوایی شان را در نقض آشکار حقوق بشر به رخشان بکشد.
روایت ظریف از دادوستد هسته ای در وین، تیتر دیگر این روزنامه است. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که اصلی ترین اختلاف ما و 1+5 بر سر میزان غنی سازی است، گفت: همین که اختلافات، دیگر بر سر اصل غنی سازی نیست، بلکه روی میزان آن است، دستاورد بزرگی است. وی با بیان این که امروز درباره اصل غنی سازی هیچ کس جز نتانیاهو صحبت نمی کند، افزود: همه دنیا فهمیدند که نتانیاهو بحث هسته ای را به عنوان ایجاد تنش مطرح می کرد نه نگرانی. آخرین وضع پرونده هسته ای ما این است که فضاسازی ترس و هراس از جمهوری اسلامی ایران فروریخت و دیوار و ساختمان تحریم ها شکست خورد.
روزنامه جام جم با انعکاس موضوع زمزمه 7 ساله شدن دوره ابتدایی، نوشت: اگر همه چیز مطابق آنچه در مصوبات نوشته شده، پیش برود تا چند سال آینده دوره پیش دبستانی برای همه پنج ساله های ایرانی اجباری می شود. این خواسته آموزش و پرورش است، تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز هست، بتازگی مجلس نیز با این جریان همراه شده که این سه با هم، شانس اجبـــــاری شدن پیش دبستـــــانی و در نتیجه هفت ساله شـــدن دوره ابتدایی را بالا برده است.
**9128**2002

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن