واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: راهنمايي در مورد v-ray Farrokh 22 خرداد 1387, 00:06سلام بچه ها لطفا در اين موارد منو راهنمايي كنيد (attached) اگر بقيه ي بچه ها هم مشكلي دارند در همين مبحث مطرح كنند اميدوارم اين مبحث براي همه مفيد باشه Farrokh 22 خرداد 1387, 00:10جاي يك اعتراض به مديران مجيد آنلاين وجود داره كه كاربر امكان attachكردن بيش از 5 فايل رو نداره vrb_3d 22 خرداد 1387, 08:50دوست عزیز سلام.شما دست رو مواردی گذاشتید که دوستانی که واقعا تجربه در این زمینه دارند باید جواب بدن. من تا حدی آشنا هستم ولی نمی تونم توضیح بدم.تا این جا هم بیشتر موارد رو از روی آموزش های انگلیسی متوجه شدم شما هیچ شده که از tutorial های خارجی استفاده کنید. متن یا video؟ این لینک خیلی مفید هستش: سایت vrayellite.com آموزش های عالی داره. من هم خیلی دوست دارم که دوستانی که اطلاعات کامل تری دارن بیان و توضیح بدند. Farrokh 22 خرداد 1387, 13:50ممنونم من مجموعه ي gnomon v-ray exterior & interior rendering رو نگاه كردم ولي جوابم رو پيدا نكردم اگه كسي بتونه كمكم كنه واقعا ممنون مي شم Farrokh 27 خرداد 1387, 12:48بچه ها توروخدا كمك كنيد بابا شما كه استادين خيلي گيرم ! amin2001 28 خرداد 1387, 09:00از عکس سمت راست به چپ max tree depth : هر چی بیشتر باشه رندر سریعتر میشه ولی memory بیشتری میگیره ! min Leaf Size : اگه بیشتر از 0 بشه Subdividing انجام نمیشه Face/Level Coef : میزان مثلث هارو توی سطح کنترل میکنه . اگه کم بشه رندر سریع تر انجام میشه ولی memory بیشتر میگیره ! Dynamic Memory Limit : این برای میزان ram قابل استفاده در حین رندر Default Geometry : به 3 تا بخش تقسیم میشه که به نظر من همیشه بزار روی Auto Vray Log : اگه وصل باشه یه سری massege در مورد رندر میده . در واقع گزارش کار vray هستش !! مثلا Error ها و این حرفا . قطع کنش . بدردت نمیخوره :دی Max-co..... : من هنوز نفهمیدم چیه :دی پس نمیتونم توضیح بدم Check for missing Files : این که رو اسمشه . چک میکنه که فایل ها همش هست یا نه دو مورد دیگه زیاد قابل استفاده نیستن ====================== عکس دوم : Hsph : برای کیفیت sample هاس . هر چی بیشتر باشه کیفیت بیشتر و سرعت کند تر میشه Interp : تعداد GI sample ها که در کادر رندر میشن . که هر چی بیشتر باشه کیفیت بهتر میشه ردیف کناری همش مربوط به حساسیت هستش ! بقیش رو تجربی بلدم . نمیدونم چه طوری توضیح بدم ولی فک نکنم نیاز به تغییر advanced options باشه ! ===================================== عکس سوم : pre-Filter : این اگه وصل باشه قبل از شروع رندر samle های light cache پر میشن دقت کن که این sample ها با اون sample هایی که در حین رندر پر میشن فرق داره ها !! use light cache for glossy .. این رو زمانی که reflection های Glossy زیاد داری وصل کن ============================================= عکس 4 : maps : با این texture هارو قطع و وصل میکنی ! Override Mtl با این با استفاده از یه material همه object هارو رندر میکنی . یه متریال خالی بهش بده و رندر کن تا بهتر بفهمی چیه ======================================== عکس 5 : ignore light normals : این وقتی وصله نور به طور برار به همه جهت سطح خارج میشه . ولی اگه قطع باشه نور بیشتری به سمت جهت نور خارج میشه ! Skylight Portal : این اگه وصل بشه دیگه از رنگ و Multiplier که بهش دادی استفاده نمیشه و بجای اون از environment استفاده میشه cutoff : اگه 0 باشه نور به همه جا وارد میشه . ولی اگه تغییر بدی نور محدود میشه برا اونی هم که علامن زدی : میتونی از light shader منتال ری استفاده کنی . من به شخصا تا حالا انجام ندادم برا همین نمیدونم دقیقا در مورد گلایی هم که به سایت کردی : فکر نمیکنم سایت های خارجی هم به کاربر های معمولیشون بیشتر از 5 تا attach اجازه بدن :دی موفق باشی Farrokh 28 خرداد 1387, 16:14خيلي لطف كردي عزيز واقعا ً ازت ممنونم ديگه داشتم نا اميد مي شدم در مورد گلایی هم که به سایت کردی : فکر نمیکنم سایت های خارجی هم به کاربر های معمولیشون بیشتر از 5 تا attach اجازه بدن :دی بعضي ها اين اجازه رو مي دن ! مثل evermotion.org اصلا ً اين محدوديت چه دليلي داره ؟ كاربر كه به راحتي 1 پست ديگه ميزنه تازه هدف از ايجاد 1 فوروم كه ايجاد محدوديت براي كاربران نيست ! هدف كمك به اونهاست با اين وجود هنوز هم جاي تشكر از زحمات دست اندر كاران مجيد آنلاين هست بچه ها خسته نباشيد ! amin2001 29 خرداد 1387, 21:36خواهش میکنم عزیز مشکل بازم داشتی مطرح کن آره خاب . Evermotion.org یه وب سایت جهانی با کلی اسپانسره ! فضای ما اینجا کمی محدوده و الا بیشتر اجازه میداد سایت
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]