تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820390073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات فرانسوی زبان/ ما در انتظار بمب هستیم...


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات فرانسوی زبان/ ما در انتظار بمب هستیم...
با گذشت دو هفته از درگیری میان صهیونیست ها و فلسطینیان بیش از 580 فلسطینی کشته شده اند. تنها در روز دوشنبه، 16 کودک و در صبح روز سه شنبه، یک زن باردار به همراه کودکش کشته شده است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، مطبوعات فرانسوی زبان، سه شنبه سی و یکم تیرماه 1393، عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند:   روزنامه لو پوآن فرانسه: فابیوس: فرانسه یک آتش بس فوری را توقع دارد. وزیر امور خارجه فرانسه، پس از چهارده روز جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی، گفته است: دیگر هیچ چیز نمی تواند کشتار را توجیه کند!  

  وبگاه رادیو فرانسه: "ما در انتظار بمب هستیم. بمب هایی که قرار است خانه هایمان را نابود کند" این را یکی از ساکنان غزه می گوید. با گذشت دو هفته از درگیری میان صهیونیست ها و فلسطینیان بیش از 580 فلسطینی کشته شده اند. تنها در روز دوشنبه، 16 کودک و در صبح روز سه شنبه، یک زن باردار به همراه کودکش کشته شده است. بمباران غزه موجب از بین رفتن تاسیسات زیربنایی شده است. گفته می شود در برخی از مناطق غزه تنها چهار ساعت برق وجود دارد.  

  روزنامه لو فیگارو فرانسه: چند تن از نمایندگان سوسیالیست، در تظاهرات روز چهارشنبه مردم پاریس شرکت خواهند کرد. قرار است روز چهارشنبه یک تظاهرات قانونی با همکاری پلیس فرانسه در حمایت از مردم فلسطین انجام شود. این اجتماع با درخواست لیگ حقوق بشر (LDH) و جنبش ضدنژاد پرستی (Mrap) فرانسه برگزار می شود.  

  نشریه پاریس مچ فرانسه: کشته شدن بیش از 500 نفر، نتیجه درگیری ها از تاریخ 8 ژوئیه تا کنون. روز دوشنبه یک بیمارستان توسط تانکهای صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفت و موجب کشته و زخمی شدن 20 نفر شد.  

  روزنامه لیبراسیون  فرانسه: یک محله وجود دارد، نه هیچ چیز دیگر؛ تا کنون بیش از 570 تن علاوه بر 25 سرباز صهیونیستی کشته شده اند. دیروز از زمین و هوا شرق غزه توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد.  






۰۱/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۳:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن