تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798295674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پی کشته شدن 14 سرباز تونسی نزدیک مرز الجزایر تونس و الجزایر بر تقویت همکاری امنیتی و نظامی فیمابین تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پی کشته شدن 14 سرباز تونسی نزدیک مرز الجزایر
تونس و الجزایر بر تقویت همکاری امنیتی و نظامی فیمابین تاکید کردند
در پی کشته شدن 14 سرباز تونسی نزدیک مرز الجزایر، مقامات بلندپایه دو کشور طی ملاقاتی بسیار مهم درباره راه‌های تقویت همکاری‌های امنیتی و نظامی بخصوص در زمینه مبارزه با تروریسم توافق کردند.

خبرگزاری فارس: تونس و الجزایر بر تقویت همکاری امنیتی و نظامی فیمابین تاکید کردند



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری کویت (کونا) ،مهدی جمعه نخست وزیر تونس روز سه شنبه در راس هیئتی بلندپایه به دعوت همتای الجزایری خود وارد شهر تبسه در شرق الجزایر نزدیک مرز تونس شد. شهر تبسه دیروز شاهد برگزاری نشستی بین مقامات الجزایری و تونس در موضوع هماهنگی سیاسی و امنیتی، توسعه مرزهای بین دو کشور و مسائل مورد اهتمام دو کشور در سایه تحولات منطقه مغرب عربی بود. این نشست با دستیابی تونس و الجزایر به توافق‌هایی در خصوص توصیه‌ها برای تحکیم همکاری امنیتی و نظامی همراه بود. «رمطان لعمامره»، وزیر خارجه الجزایر پس از این نشست در کنفرانس خبری مشترک با «منجی حامدی»، همتای تونس خود در شهر مرزی تبسه در غرب الجزایر گفت: «عبدالمالک سلال»، نخست وزیر الجزایر در دیدار امروز با «مهدی جمعه» همتای تونسی خود افق‌های همکاری مستحکم بین دو کشور را بررسی کردند. وی این ملاقات را «جهشی بی نظیر» در زمینه همکاری امنیتی بین الجزایر و تونس دانست و گفت: هماهنگی بین دو کشور دائمی، عمیق و فراتر از مسائل مرزها است. وزیر خارجه الجزایر از فاش کردن جزئیات نشست‌های امروز مقامات کشورش با همتایان تونسی خود خودداری کرد و تنها به این سخن اکتفا کرد که: همکاری بین تونس و الجزایر در ماه‌های اخیر بسیار بیش‌تر شده و به ملاقات‌های در سطوح بلندپایه افزایش داشته است. وی افزود: تونس و الجزایر در زمینه امنیتی و در دیگر زمینه‌ها دیدگاه مشترکی دارند و هماهنگی و همکاری بین الجزایر و تونس به سطحی بی‌سابقه و بی‌نظیر از لحاظ راهبردی رسیده است. لعمامره گفت: این نشست در راستای اهتمام ما به زندگی مردم در نوار مرزی مشترک بین دو کشور الجزایر و تونس و فعال ساختن برنامه‌های توسعه برای دو کشور است. وزیر خارجه تونس هم به نوبه خود با اشاره به چالش‌های منطقه‌ای و امنیتی مشترک بین دو کشور تاکید کرد:اراده سیاسی دو کشور همواره به منظور تحکیم همکاری ها در زمینه امنیتی برقرار است. وی هدف از سفر نخست وزیر تونس و هیئت همراه به الجزایر را تحکیم همکاری‌ها و رایزنی‌های بین دو کشور برای مقابله با چالش‌های امنیتی بخصوص در زمینه مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته و قاچاق سلاح اعلام کرد.  در تونس هم دولت تونس در بیانیه‌ای پس از دیدار مهدی جمعه با همتای الجزایری خود در تبسه تاکید کرد: این گفت‌وگوها حول محور توسعه مرزها، ادامه همکاری امنیتی و نظامی بین دو کشور و تقویت ارتباط در زمینه های مبادله اطلاعات امنیتی و نظامی بود. این بیانیه افزود: سفر نخست وزیر تونس به الجزایر در چارچوب هماهنگی با همسایه الجزایری خود برای ایجاد راهبردی امنیتی و نظامی در مقابله با دشمن مشترک است که امنیت در منطقه را تهدید می‌کند. بیانیه دولت تونس تاکید کرد: تروریسم امنیت دو کشور تونس و الجزایر را بخصوص در سطح مناطق مرزی تهدید می کند. هیئتی بلندپایه از مقامات تونسی شامل وزیران دفاع، خارجه، معاون وزیر کشور در امور امنیتی و شماری از فرماندهان امنیتی و نظامی بلندپایه، نخست وزیر این کشور را در سفر به الجزایر همراهی می‌کنند. انتهای پیام/.    

93/05/01 - 01:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن