تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک گروه حقوق بشر خلیج فارس تصمیم کویت مبنی بر لغو تابعیت مخالفان را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک گروه حقوق بشر خلیج فارس تصمیم کویت مبنی بر لغو تابعیت مخالفان را محکوم کرد تهران ، ایرنا - یک گروه طرفدار حقوق بشر در منطقه خلیج فارس روز سه شنبه تصمیم کویت مبنی بر لغو تابعیت مخالفان سیاسی را محکوم کرد و هشدار داد چنین تدابیری تنها به تنشهای موجود بین پادشاهی های منطقه و مردم آنها دامن خواهد زد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کویت، مجمع جامعه های مدنی خلیج فارس در بیانیه ای گفت : ما این سیاستهای را محکوم کرده و به خاندان های سلطنتی خلیج فارس یاد آوری می کنیم که مردم جزء اموال و دارایی هایشان نیستند.
کویت روز دوشنبه تابعیت یک نماینده جناح مخالف در مجلس و مالک یک کانال تلویزیونی ماهواره ای و یک روزنامه طرفدار مخالفان را به همراه اعضای خانواده اش لغو کرد.
فعالان سیاسی گفتند این اقدام به منظور مجازات آنان به دلیل مخالفت دولت و ترساندن آنان از ابراز هرگونه تارضایتی صورت گرفته است.
این مجمع گفت : اقدامات مشابهی از سوی بحرین و امارات متحده عربی صورت گرفته که به همراه کویت ، عربستان سعودی ، عمان و قطر شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل می دهند.
هرشش کشور تحت حکومت خاندانهای سلطنتی هستند.
این مجمع که یک گروه لیبرال در خلیج فارس است،گفت : این اقدامات نقض معاهده های بین المللی امضا شده توسط کشورهای خلیج فارس محسوب می شود. مهمتر از همه ، این اقدامات به تنش های بیشتر دامن خواهد زد و موجب ترس فعالان نخواهد شد.
گروه مزبور افزود :چنین اقداماتی اختلافات موجود بین مردم و خاندان های حاکم را عمیق تر کرده و ممکن است اوضاع به یک نقطه بی بازگشت برسد.
مترجمام 1403 ** 1917

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن