تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802702946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمودی: برنامه‌ریزی‌های بلند مدت می‌تواند کارساز باشند/ اعتماد به جوانان کارسختی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
محمودی: برنامه‌ریزی‌های بلند مدت می‌تواند کارساز باشند/ اعتماد به جوانان کارسختی است
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون و مسئولان لیگ می‌توانستند با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کار اصولی در طی چند سال آینده نسبت به جذب بازیکنان جوان اقدام کنند.
کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارزیابی‌اش از به کارگیری بازیکنان جوان در تیمها افزود: با یک برنامه‌ریزی بلند مدت می‌شد بازیکنان جوان را به تیمها آورد و این کار بهتر بود در چند سال آینده با یک برنامه اصولی کامل انجام می‌گرفت.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: در حال حاضر در فصل نقل وانتقالات از هر تیم حداقل 3 بازیکن جذب کنار رفتند تا تیمها بتوانند از بازیکنان جوان به جای آنها استفاده کنند ولی این کار اصولی نیست و سطح فوتبال ایران کاسته می شود.

وی در ادامه بیان کرد: شرایط فوتبال ما در حال حاضر به طوری است که بازیکنان خوب ما مجبورند از لیگ برتر کنار بروند و انجام این کار حتی برای بازیکنانی که سن زیادی نداشتند در بازیکنان خوب اصلا به جا نیست و بهتر بود که جذب بازیکنان جوان به سالهای بعد البته با یک برنامه‌ریزی کامل موکول می‌شد.

محمودی در ادامه اظهار کرد: بهترین راه حلی که می‌توانست برای تیمهای اثرگذاری بیشتری داشته باشد این بود که تیمها اجبار می‌شوند که در جام حذفی از 11 بازیکن حاضر در زمین حداقل 4 یا 5 بازیکن از امید و جوانان زیر23 سال استفاده می‌کردند و برای تعویض این بازیکنان در زمین نیز باز با جوانان امید را آنها را جا به جا می‌کردند و این برنامه‌ریزی در جام‌های گذشته انجام می‌گرفت و بازیکنان خوب به همراه 4یا5 بازیکن امید در زمین حاضر بودند و باعث می‌شد هم بازی به جوان‌ها برسد و هم از سطح لیگ کاسته نشود ولی در حال حاضر بازیکنان خوب مجبورند از لیگ برتر پایین‌تر بیایند و این در آینده مشکل‌ساز می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درادامه بیان کرد: با برنامه‌ریزی درست و اصولی می‌توان جام حذفی را محلی مناسب برای ارز اندامی بازیکنان جوان در نظر گرفت.

وی درباره ارزیابی‌اش از اینکه در فصل نقل وانتقالات به استانداردها نزدیک شدیم یا نه؟ بازیکنان با تجربه زحمت‌های زیادی در این چند سال در فوتبال ما کشیده‌اند و از اینکه به یکباره از دور خارج شوند از بار فنی لیگ کاسته می‌شود و باید روی آکادمی‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری شود و در سال‌های آینده به این خواهیم رسید که کنار گذاشتن بازیکنان حرفه‌ای ما کار کارشناسی نبوده است.

محمودی درباره ارزیابی‌اش از استعفای مربیان ایرانی به جای مربیان خارجی افزود: اقتصاد مملکت ما به صورتی است که امکان آوردن مربیان خارجی برای تیم‌ها وجود ندارد ولی اگر مربیان ایرانی و خارجی را از نظر بار منفی مقایسه کنیم این را نشان می‌دهد که مربیان ایرانی بار فنی کمتری نسبت به مربیان خارجی دارند و تیم‌ها به جای استفاده از مربیان ایرانی ترجیح می‌دهند که از مربیان خارجی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است برای مربیان ایرانی کلاس‌های توجیهی و عملی بیشتری گذاشته شود تا باعث افزایش دانش مربیان شوند.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن