تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، زمان مطالبه حقوق پایمال شده فلسطینی هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس، زمان مطالبه حقوق پایمال شده فلسطینی هاست کاشان – ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: روز جهانی قدس روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیونها انسان آزاده و مسلمان گرفتار در چنگال صهیونیست در سرزمین های اشغالی فلسطین است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈابوالفضل مجیدی تبارˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس یکی از بارزترین مشخصه های انسجام مسلمانان از جمله شیعه و سنی است.
وی تاکید کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ˈروز قدس، روز اسلام استˈ، همه وظیفه داریم که این روز را گرامی داشته و با راهپیمایی باشکوه و عظیم ضمن اعلام حمایت از مسلمانان بی دفاع و مظلوم جهان و بخصوص مسلمانان بی گناه فلسطین، مشت محکم بر دهان استکبار و اشغالگران بزنیم.
وی افزود: برای رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست و کوتاه کردن دست کفار و مشرکان از این حرم شریف نباید از هیچ کوششی فروگذاری کنیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی نطنز رژیم اشغالگر قدس را رژیمی بیهوده و محکوم به شکست خواند و اضافه کرد: با توجه به هجوم وحشیانه صهینویستها به غزه و کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان، روز جهانی قدس امسال نسبت به سال های گذشته اهمیت بسیار بیشتری دارد.
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار امام (ره) و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چون همبستگی همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را رقم زده است.
562/607

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن