تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای مسلمانان در روز قدس بلندتر از سازمان های بین المللی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob صدای مسلمانان در روز قدس بلندتر از سازمان های بین المللی خواهد بود بغداد- ایرنا- دبیر اتحاد علمای مسلمین عراق، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در حمله به غزه گفت: بی شک روز قدس امسال که صهیونیست ها مردم روزه دار فلسطین را زیر بمب ها و موشک های خود گرفته اند، صدای مسلمانان بلندتر از قطعنامه ها و بیانیه های سازمان ها و موسسات بین المللی خواهد بود.


ˈشیخ فواد مقدادیˈ، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: روز قدس امسال بار دیگر با صدای بلند فریاد خواهیم کرد که در کنار ملت فلسطین هستیم و خواهیم ماند.
وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و این که این جنایات برای اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود، تاکید کرد: خط مقاومت از بغداد تا بیروت در کنار ملت فلسطین است و ما عملیات اخیر صهیونیست ها را جنگ علیه مقاومت می دانیم.
مقدادی در بخشی دیگر از سخنان خود، نبرد ارتش و مردم عراق با تروریست های داعش و القاعده و همچنین جنگ ارتش سوریه با این گروه ها را بخشی از مقاومت اسلامی خواند و گفت: اصل و ماهیت وجودی این گروه ها(گروه های تروریستی) با هدف دور ساختن خطر مقاومت از مرزهای فلسطین اشغالی است.
وی هم چنین ضمن انتقاد از بی تفاوتی کشورهای اسلامی در عدم تحرک در قبال این جنایات، خواستار مشارکت فعال ملت های منطقه در راهپیمایی روز قدس شد.
خاورم**1770**7074**1275

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن