تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804404461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پربار در رقابت هاي معتبر برون مرزي يکي از اهداف ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۵۵ب.ظ)
رييس فدراسيون انجمن هاي ورزشي: حضور پربار در رقابت هاي معتبر برون مرزي يکي از اهداف ماست رييس فدراسيون انجمنهاي ورزشيگفت : درسه ماهه نخست سال جاري موفق به کسب 26 مدال در مسابقات مهم آسيايي وجهاني شده ايم که در اين ميان ورزشکاران ما توانسته اند چهار طلا ، شش نقره و شانزده برنز کسب کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد عليپور با اعلام اين مطلب گفت: تلاش فدراسيون بر اين مهم استوار است که در سايه همگرايي با تيم هاي اعزامي به مسابقات معتبر برون مرزي ، آنها حضوري مثمر ثمر داشته باشند ، ضمن اينکه عنايت به کسب کرسي هاي مهم بين المللي ، جوانگرايي و پشتوانه سازي نيز در اولويت برنامه ها قرار دارد و مقوله آموزش نيز از جمله اهداف حياتي اين فدراسيون به شمار مي رود.
وي افزود: اعزام تيم ملي موي تاي به مسابقات جهاني 2014 مالزي ، شر کت در کنگره جهاني بيس بال و سافت بال در تونس ، اعزام تيم راگبي 15 نفره کشورمان به مسابقات سيد دو آسيا به قطر ، ميزباني پنجمين دوره مسابقات کشتي آليش قهرماني مردان و زنان آسيا در گنبد و اجلاس و انتخابات کنفدراسيون آليش آسيا در اين شهرستان از جمله برنامه هاي مهم اين فدراسيون در سه ماهه نخست در بعد بين المللي بود.
عليپور حضور مربيان ممتاز جهاني در تيم هاي مختلف تحت پوشش را بمنظور ارتقاي سطح دانش مربيان و ورزشکاران کشورمان را مورد تاکيد قرار دا د و گفت : براي حضور خوب تيم ملي سپک تاکرا در مسابقات جهاني تايلند ، يک مربي کارآمد تايلندي به نام " سومکيت سانگ ساتينون " جذب شده و قرار است تيم هاي ملي مر دان وبانوان کشورمان بزودي به اين کشور اعزام شوند .
همچنين تيم هاي ملي کريکت نيز با هدايت " محمود رشيددار"مدرس نام آشناي پاکستاني در راه آماده سازي گام بر مي دارند و ايشان با تلاش ستودني انجمن کريکت ، در حال شناسايي استعدادها در نقاط مختلف کشورمان بوده و قرار است تيم ملي نوجوانان را مهرماه امسال در مسابقات آسيايي قطر هدايت کند .
وي در ادامه گفت : حضور دو تيم دراگون بوت کشورمان در مسابقات باشگاه هاي جهان در شهريور ماه امسال در ايتاليا نيز در دستور کار قرار دارد .
ضمن اينکه در صورت موافقت شوراي برون مرزي ، چند تيم ديگر در رقابت هاي مهم قاره اي و جهاني حضور خواهند يافت که متعاقبا آن را اعلام خواهيم کرد .
رييس فدراسيون انجمن هاي ورزشي برگزاري مسابقات ليگ در رشته هاي تحت پوشش را از ديگر برنامه هاي مهم برشمرد و گفت : رقابت هاي ليگ دارت در دسته هاي مختلف و در هر دو بخش آقايان و بانوان پس از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد يافت ، ضمن اينکه رقابت هاي ليگ کريکت ، بيس بال ، سافت بال ، سپ تاکرا ، راگبي نيز تا پايان سال جاري برگزار خواهد شد و مسابقات قهرماني کشور در رشته هاي آليش ، فلوربال ، جت اسکي، موي تاي ، فوتوالي ، فوتبال روميز، طناب کشي ، ورزش هاي هوايي نيز در دستور کار قراردارد و از ماه آينده اين رقابت ها به مرور و طبق برنامه در شهرهاي مختلف کشور و با همت مسوولان انجمن ها کليدخواهد خورد.
وي همچنين با اشاره به اينکه اين فدراسيون با يک زير مجموعه بزرگ و پرجمعيت به جاي يک فدراسيون بازوي پرتوان و نقطه قابل اتکاي ورزش ايران است، اظهار داشت : فدراسيون انجمن هاي ورزشي با 16 انجمن و بيش از 36 رشته فعاليت مي کند که طي مدت 4 سال تمامي رشته هاي تحت پوشش نه تنها پسرفت نداشته اند بلکه در مسير رشد و بالندگي قرار گرفته اند.
وي ضمن قدرداني از زحمات انکارناپذير روساي انجمنها و هيات هاي انجمن هاي ورزشي استانها اظهار داشت:طي اين مدت انجمنها به استقلال و خودکفايي رسيده اند و همانند يک فدراسيون در زمينه هاي داخلي و بين المللي فعاليت بهينه دارند و همگي داراي هيات رييسه و چارت مشخص هستند که فدراسيون تنها نقش حمايتي و نظارتي از آنها دارد و در امورات داخلي و فني آنها ورود نمي کند.
وي در خصوص برگزاري دوره پيشرفته دراگون بوت در تهران گفت : دوره پيشرفته مربيگري و داوري دراگون بوت با حضور "جان هسلام "رييس فدراسيون جهاني ارديبشهت ماه امسال در تهران برگزار شد که اين يک حرکت مثبت بود.
همچنين فدراسيون انجمن هاي ورزشي به قشر بانوان اهميت فراواني مي دهد که در اين راستا خوشبختانه نتايج ايده آلي در بعد بين المللي بدست آمده که قهرماني تيم کشتي آليش بانوان کشورمان در پنجمين دوره قهرماني آسيا و کسب مقام ششم توسط تيم ملي کريکت بانوان در اين قاره از آن جمله است . ضمن اينکه تيم ملي بانوان سپک تاکرا نيز طي دو سال اخير حرکت رو به جلو داشته است .
وي در خصوص گستره فعاليت فدراسيون انجمنهاي ورزشي تصريح کرد: ما 1498 کميته ،انجمن و هيات را در سراسر کشور به عنوان زير مجموعه داريم که سال گذشته 279 برنامه ورزشي اعم از مسابقات قهرماني کشور، ليگ هاي سراسري ، رقابتهاي انتخابي تيم هاي ملي، اردوهاي ملي، برنامه هاي آموزشي و اعزامهاي بين المللي را طبق برنامه به پيش برديم.
عليپور تاکيد کرد: 7 انجمن تحت پوشش فدراسيون مثل راگبي، سپک تاکرا، موي تاي ، کريکت ، دراگون بوت، بيس بال و سافت بال در المپيک و بازيهاي آسيايي حضور دارند و اين اهميت رشته هاي مخلتلف فدراسيون در آوردگاههاي مهم بين المللي را نشان مي دهد از طرفي برخي ديگر از رشته ها مثل ورزشهاي هوايي جزو "اسپورت اکورد" هستند و داراي سازمان جهاني و قاره اي و زير مجموعه کميته بين المللي المپيک به شمار مي آيند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن