تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پدران آسمانی در لرستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان
همایش پدران آسمانی در لرستان برگزار شد
خرم آباد - خبرگزاری مهر: همایش پدران آسمانی ویژه تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد صفری صبح سه شنبه در همایش پدران آسمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه مقدمات برگزاری این همایش از یک ماه قبل فراهم شده است اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری این همایش اواخر سال گذشته به رئیس دانشگاه علوم پزشکی داده شد چرا که احساس می شد به فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران این دانشگاه کمتر پرداخته شده بود. وی ادامه داد: با موافقت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان طرح برگزاری این همایش اوایل سال 93 با ارائه مشخصات و اهداف برگزاری تدوین شد.

صفری گفت: پر رنگ کردن نقش فرزندان شهدا در  امر تصمیم گیریها و تصمیم سازی های دانشگاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایجاد بستر مناسب برای طرح مشکلات فرزندان شاهد به مسئولین دانشگاه و ... از جمله اهداف برگزاری این همایش بوده است. دبیر همایش پدران آسمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین تجدید میثاق با شهدا و مقام عظمی ولایت و امام راحل، بستر سازی برای جمع آوری اسناد، آثار، یادگاریهای شهدا و تدوین کتابچه آثار شهدای دانشگاه، پیگیری برای طرح نظام مند مشکلات و مطالبات فرزندان شاهد دانشگاه را از دیگر اهداف برگزاری این همایش دانست. صفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ابلاغ بخشنامه ای مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی امور ایثارگران گفت: امیدواریم برگزاری این همایش مقدمه ای برای تشکیل این شورا در دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری رئیس و مسئولین دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این همایش با بیان اینکه عراق هشت سال جنگ را به کشور ایران تحمیل کرد و ما مجبور شدیم از خود دفاع کنیم گفت: همواره مبارزه بین حق و باطل و نور و ظلمت وجود داشته و این یک نبرد ازلی و ابدی است. کوروش ساکی با بیان اینکه دسترسی به منبع نور آگاهی و بصیرت می خواهد تصریح کرد: شهدا در غافله نور صف شکن و پیش رو بوده اند.
 
وی ادامه داد: انتظار می رود که فرزندان شهدا نیز مانند پدرانشان در این غافله نور حرکت و روز به روز به معرفت و آگاهی خود بیفزایند.
 
بنابراین گزارش همایش پدران آسمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار شد.













۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن