تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیانیه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت روز قدس خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار همزمان با فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای را صادر کرد که متن این بیانیه به این شرح است :
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۱ تير ساعت 11:00



به گزارش خبرگزاری پانا علی ذبیحی در این بیانیه آورده است :ملت غیور ایران در حالی آخرین جمعه ماه رمضان را به راه پیمایی می پردازد که رژیم غاصب اسرائیل دست از کشتن زنان و کودکان بی گناه غزه بر نمی دارد وباتوجه به حمایت ملت های مختلف جهان اسلام و دیگر ملت ها از آرمان قدس شریف و محکومیت اقدامات وقیحانه رژیم اسرائیل همچنان حمایت استکبار جهانی و متحدین غربی و عربی بر این اقدامات سایه افکنده است که با طنین صدای مرگ بر اسرائیل جهان اسلام، می توان گفت خورشید عدالت اسلام ناب محمدی این سایه را کنار زده وبه پرتو افکنی خود ادامه خواهد داد . ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس وتبدیل به عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است .امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب ورژیم غاصب اسرائیل با نزدیک شدن این روز عزیزبه دنبال بهانه ای می گردد تا این وحدت مسلمین جهان راشکسته و به سمت و سویی دیگر بکشاند همچنان که جنگ با مردم بی دفاع غزه را آغاز نموده است. لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی خاور میانه و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است. امام (ره) فرمود:روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. آیا روز آن فرانرسیده که مسلمانان منشأ همه گرفتاری های خود که همانا اختلافات میان امت اسلامی است را کنار بگذارند؟ در همه دوران تاریخ هر جا مسلمانان ضربه ای خورده اند به خاطر همین اختلافات بوده است،روز قدس می تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی برعلیه صهیونیسم جهانی باشد تا از این طریق برادران فلسطینی بتوانند در جنگ غزه توطئه های رژیم جعلی اسرائیل را نقش برآب کنند . در پایان فرهنگیان شهرستان شهریار ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب(دامة ظله) اعلام می دارندهمپای همه اقشار مردم ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، قدس شریف و جبهه مقاومت اعلام می دارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن