تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري محفل انس با قرآن با حضوري قاري برگزيده مصري در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۲۷ب.ظ)
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قم: برگزاري محفل انس با قرآن با حضوري قاري برگزيده مصري در قم سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قم از برگزاري محفل انس با قرآن با حضور قاري برگزيده مصري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام عبدالحميد فاطميان با اشاره به برنامه‌هاي گسترده قرآني به مناسبت ماه مبارک رمضان در قم اظهار کرد: محفل انس با قرآن کريم با حضور قاري مصري، محمد شرف‌الدين يکي از اين برنامه‌هاست.
وي افزود: اين محفل قرآني همچنين با اجراي قاريان و حافظان برتر استان قم هم همراه خواهد بود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قم با بيان اينکه خاني، قاري برتر استان قم هم در اين محفل به قرائت آياتي چند از کلام‌الله مجيد خواهد پرداخت گفت: گروه تواشيح معراج هم به اجراي برنامه مي‌پردازد.
وي حجت‌الاسلام والمسلمين شيري مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم را سخنران اين محفل قرآني دانست و تصريح کرد: اين مجلس نوراني و پر خير از ساعت 10 روز 31 تيرماه در مسجد جامع قم آغاز خواهد شد و تا يک بعد از ظهر ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن