تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقانلو: قول کسب 3 سهميه المپيک را مي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقانلو: قول کسب 3 سهميه المپيک را مي‌دهم
سرمربي تيم ملي تکواندو قول داد تيم ايران 3 سهميه براي حضور در المپيک 2016 کسب کند.

به نقل از تسنيم، غلامحسين ذوالقدر که در حال حاضر رياست سازمان تيم‌هاي ملي تکواندو را برعهده دارد در نشست خبري در مورد وضعيت کنوني اين تيم گفت: وقتي به اردوهاي کشتي و واليبال سرکشي مي‌شود قهرمانان تکواندو آزرده خاطر مي‌شوند. در اين شرايط حساس و سرنوشت‌ساز ما نياز داريم که از تکواندوي ايران و تيم ملي حمايت شود. دستاوردهاي امروز اين رشته حاصل برنامه‌ريزي و تلاش ملي‌پوشان، کادر فني و فدراسيون و اهالي رسانه است که از اين تيم حمايت کرديد.

وي ادامه داد: اولين باري است که کشورها براي رسيدن به المپيک چنين ماراتني را تجربه مي‌کنند. در اين ماراتن هم استقامت لازم است و هم درايت تا در پايان در همه اوزان جزو 6 نفر اول رنکينگ باشيم. نبايد عجله کرد. مسابقات گرندپريس از کيفيت بسيار بالايي برخوردار است و مي‌توانيم اين نويد را بدهيم که امروز پشتوانه‌هاي ما در اين مسابقات خوب کار مي‌کنند. در مورد سازمان تيم‌هاي ملي بايد بگويم تنها من در اين سازمان فعاليت نمي‌کنم و برخي کميته‌ها نيز مشغول فعاليت هستند اما اگر به دنبال دفتر و نيروي کار و از اين قبيل صحبت‌ها هستيم بايد بگويم که اوضاع فعلي فدراسيون اين اجازه را به ما نمي‌دهد و اصلا به دنبال اين حرف‌ها نيستيم.

رئيس سازمان تيم‌هاي ملي در مورد کنار گذاشتن خانلرخاني از کادر فني تيم ملي خاطرنشان کرد: او عملکرد خوبي در ليگ داشت به همين دليل ماموريتي را به او ابلاغ کرديم تا در مسابقات قهرماني آسيا به همراه تيم باشد تا ضمن کسب تجربه به تيم هم کمک کند. پس از پايان اين بازي‌ها ماموريت او تمام شد و جا دارد از او تشکر کنيم.

ذوالقدر در مورد اينکه چرا محمد پولادگر (رئيس فدراسيون تکواندو) پاسخگوي رسانه‌ها نيست، گفت: من نمي‌دانم ولي خودم در خدمت رسانه‌ها بوده‌ام و هميشه پاسخگو هستم. رئيس فدراسيون مشغله بيشتري نسبت به من دارد.

بيژن مقانلو سرمربي تيم ملي تکواندو نيز در اين نشست خبري ضمن بيان اين موضوع که قول کسب 3 سهميه براي حضور در المپيک را مي‌دهم گفت: با توجه به تمام شرايط و مسابقاتي که در آن شرکت کرده‌ايم قول کسب 3 سهميه را براي المپيک 2016 را مي‌دهم و اميدوارم به اين مهم برسيم. برايم منافع شخصي مهم نيست و تنها به مصلحت تکواندو فکر مي‌کنم. در اين ميان هم به جوان‌ها اميد دارم و هم به باتجربه‌هايي که برايشان هزينه‌هاي بسياري شده است. به هر حال مسابقات از سطح بالايي برخوردار است و بايد براي رسيدن به آن تلاش کنيم.

وي ادامه داد: به طور کلي از لحاظ عملکرد در اين چند ماه از تيم راضي هستم اما از نتيجه اصلا رضايت ندارم. 18 مرداد براي بازي‌هاي آسيايي مسابقات انتخابي را برگزار مي کنيم و همه نفرات در همه اوزان ملزم هستند در اين مسابقات حاضر شوند.

مقانلو در مورد مرتضي کريمي سرمربي پيشين تيم ملي عنوان کرد: او بر گردن من حق استادي دارد و دوست ندارم اظهارنظري کنم که ديگر دوستان روي حرف‌هاي او نقد داشته باشند. به هر حال اميدوارم همه کارشناسان و صاحبنظران به اهالي تکواندو در راه رسيدن به موفقيت کمک کنند.

سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: مسابقات گرندپيرس شانس بزرگي براي ما محسوب مي‌شود زيرا در اين مسابقات مي‌توانيم با قهرمانان دنيا روبرو شويم. در اين مسابقات امتيازات بسيار مهم است با 10 امتياز ملي پوش ما مي‌تواند از رده نهم به رده سوم صعود کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/30 17:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن