تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقانلو: از نقدهای استادم دلگیر نمی شوم/ ذوالقدر: قهرمانان تکواندو آزرده خاطر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مقانلو: از نقدهای استادم دلگیر نمی شوم/ ذوالقدر: قهرمانان تکواندو آزرده خاطر هستند تهران - ایرنا - نشست خبری کادر فنی تیم ملی تکواندو امروز (دوشنبه) برگزار شد و در جریان آن «غلامحسن ذوالقدر» و «بیژن مقانلو» به مباحث مختلف پاسخ دادند.


به گزارش ایرنا، این نشست ظهر امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون تکواندو و با حضور غلامحسن ذوالقدر رییس سازمان تیم های ملی، بی‍‍ژ‍ن مقانلو سرمربی و مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران برگزار شد.
در حالی که انتظار می رفت سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو که در ماه های اخیر پاسخگوی تماس های نمایندگان رسانه ها نبوده است، در این نشست حاضر می شد که باز هم این مساله عملی نشد.
در ابتدای این نشست خبری، رییس سازمان تیم های ملی، دستاوردهای تیم ملی را حاصل برنامه ریزی و تلاش ورزشکاران، مربیان و پیگیری دست اندرکاران دانست و گفت: می دانیم که سطح توقعات از تیم ملی تکواندو ایران زیاد است و خودمان را ملزم می دانیم در راه موفقیت در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک، انتظارات را برآورده کنیم.
وی افزود: برنامه های خود برای رسیدن به موفقیت در این دو رویداد را از سال گذشته تدوین کرده ایم و با وجود مشکلات مالی آن را به اجرا درآورده ایم. کسب سهمیه المپیک و قرار گرفتن در جمع 6 نفر برتر هر وزن برای رسیدن به بازی های المپیک 2016، ماراتن سختی است.
ذوالقدر عنوان کرد: شاید هم اکنون هیچ کشوری به اندازه ایران
در رده بندی جهانی تکواندو نماینده نداشته باشد. در چند ماه اخیر با حضور در 6 رقابت دارای امتیاز، توانستیم جوانان مستعد خود را وارد رده بندی کنیم.
وی در خصوص ناراحتی قهرمانان تکواندو افزود: سالهاست در کنار کشتی و وزنه برداری در المپیک مدال آوری می کنیم اما دو سال است از قهرمانان ما تجلیل نمی شود. واقعیت بگویم که حضور مسوولان ورزش در اردوی کشتی و والیبال، تکواندوکاران تیم ملی را آزرده خاطر کرده است.
این مدیر گفت: حکایت ما مثل پلوپز بدون برنج است!
در ادامه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی نیز با ارایه توضیحاتی در مورد شرایط مسابقات جایزه بزرگ عنوان کرد: فدراسیون بین المللی تکواندو با برگزاری اینگونه مسابقات سعی بر بالا بردن سطح کیفی داوران، ورزشکاران، مربیان و نحوه برگزاری دارد تا تکواندو در المپیک ماندگار شود.
مقانلو گفت: با توجه به برنامه ریزی ها، روند صعودی ملایمی داریم و باید شمرده شمرده قدم برداریم. البته در این راه قبول دارم برخی مواقع نتایج خوبی نگرفتیم و نقدها را می پذیرم.
وی در مورد انتقادات مرتضی کریمی عنوان کرد: وی استاد من است و باید از شاگردش انتقاد کند اما نمی خواهم این انتقادات
سبب شود برخی ها استفاده شخصی از آن ببرند.
سرمربی تیم ایران با اشاره به اینکه حداقل 3 تکواندوکار ایران جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد، گفت: قول می دهم اگر موثر واقع نشوم خودم از تیم ملی کنار بروم. چرا که دنبال منافع شخصی نیستم.
وی با اشاره به اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو روز 18 مرداد ماه برگزار می شود، عنوان کرد: این انتخابی به همراه عملکرد نفرات در مسابقات جایزه بزرگ سبب می شد تا تکواندوکاران اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون را گزینش کنیم.
در پایان این نشست نیز مهدی بی باک تصریح کرد: در مسابقه های بین المللی چین بسیاری از قهرمانان جهان چون آرون کوک از انگلیس، مورفتا از ایتالیا و مارک لوپز آمریکایی شکست خوردند. شکست، جزیی از ورزش است و اگر قرار باشد نمایندگان ایران مدام قهرمان شوند، پس دیگر کشورها نیز باید به استراحت بپردازند.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن