تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضايي: به پرسپوليس گل بزنم شادي نمي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضايي: به پرسپوليس گل بزنم شادي نمي‌کنم
مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس که به نفت تهران پيوسته است، تأکيد کرد که اگر در هفته اول به پرسپوليس گل بزند خوشحالي نخواهد کرد.

غلامرضا رضايي ابتدا در خصوص وضعيت نفت تهران گفت: تيم نفت نسبت به سال قبل تغييرات نسبتاً زيادي داشته و چند مهره کليدي تيم ما جدا شده‌اند. البته اين فصل يک تيم جوان و کاملاً با انگيزه داريم که طي هفته‌هاي اخير تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته است. در اين مدت چند بازي دوستانه هم براي هماهنگي بيشتر انجام داديم و قرار است يک بازي ديگر هم انجام دهيم تا آماده شروع ليگ و بازي با پرسپوليس شويم.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه در مورد تقابل با پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر اظهار داشت: تمام بازي‌هاي ليگ سخت است و فرقي ندارد در کدام هفته با کدام تيم بازي کنيم. با اين حال فکر مي‌کنم بازي با پرسپوليس خيلي سخت و البته مهم است و ما بايد در اولين بازي نتيجه خوبي بگيريم که نفت تهران در ادامه روندي صعودي داشته باشد. اميدوارم از هفته اول استارت خوبي بزنيم هر چند که معتقدم بازي با تيم بزرگي مثل پرسپوليس خيلي سخت است.

رضايي در پاسخ به اين سؤال که «اگر به پرسپوليس گل بزني خوشحالي مي‌کني؟»، گفت: خير، اگر گل بزنم به هيچ عنوان خوشحالي نخواهم کرد. پرسپوليس هميشه براي من قابل احترام است. زماني که در پرسپوليس بودم نهايت تلاشم را براي موفقيت اين تيم انجام دادم. الان هم بازيکن نفت هستم و تلاش مي‌کنم در بازي با پرسپوليس بهترين عملکرد را داشته باشم. به هر حال اين طبيعت فوتبال است که بازيکنان مقابل تيم‌هاي سابق خود قرار مي‌گيرند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/30 14:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن