تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798651803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی سابق تیم ملی: لیگ جهانی بهترین دستاورد را برای والیبال ایران داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مربی سابق تیم ملی: لیگ جهانی بهترین دستاورد را برای والیبال ایران داشت ارومیه - ایرنا - مربی سابق تیم ملی والیبال کشور گفت: حضور در رقابتهای لیگ جهانی، بهترین دستاوردها را برای والیبال ایران به ارمغان داشت.


ناصر شهنازی روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا با تبریک کسب مقام چهارمی تیم ملی ایران در رقابتهای لیگ جهانی 2014 والیبال افزود: شاید در ظاهر ما نتوانستیم به مدال این رقابتها دست یابیم ولی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا کار بسیار بزرگی است که ملی پوشان تلاشگر ما به آن رسیده و توانستند دل میلیونها ایرانی مشتاق را شاد و مسرور کنند.
وی در خصوص دو بازی اخیر ضعیف ایران که منجربه شکست در برابر تیم های آمریکا و ایتالیا در دیدارهای نیمه نهایی و رده بندی شد اظهار کرد: عدم برنامه ریزی مناسب و نداشتن برنامه های تاکتیکی مناسب در مواقع مختلف دلیل اصلی این باخت ها بود و دلایلی همچون خستگی، تحلیل قوای جسمی و تضعیف آمادگی جسمانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
شهنازی گفت: تیم ملی ایران به سطحی از والیبال حرفه ای جهان رسیده است که به زبان آوردن عناوینی همچون خستگی دیگر هیچ جایی در این تیم ندارد و اصلا نباید به زبان آورده شود.
وی ادامه داد: مشکل اساسی ما در دو بازی اخیر عدم دریافت های اول و نرسیدن پاس های صحیح به سعید معروف و رو آوردن به پاس های بلند بود که این مشکل راهکارهای مناسبی دارد که متاسفانه از این راهکارها به خوبی استفاده نشد.
وی افزود: در والیبال برنامه ها و تاکتیک های بسیار متنوعی برای فرار از بحران در شرایط سخت و حساس وجود دارد که این مسائل باید به صورت کاملا برنامه ریزی شده و دقیق بررسی و در تمرینات به صورت مستمر و متوالی آنقدر تکرار و تکرار شود تا بتواند در زمین مسابقات به کار گرفته شود.
این مربی بین المللی ارومیه ای گفت: تاکتیک استفاده از حمله مناسب و امتیازآور در مواقعی که تیم حریف به زدن سرویس های سرعتی و هدفدار روی می آورد یکی از راهکاری هایی است که می توان با بازی کردن با دستان مهاجم، زدن اسپک با ارتفاع بلند و دادن پاس به مهاجمان کناری نقشه حریف مقابل را خنثی کرد.
وی ادامه داد: استفاده از توپ های برگشتی و تبدیل آن به امتیاز یکی از راهکارهای رسیدن به پیروزی است که در دو بازی اخیر ایران برابر آمریکا و ایتالیا کمتر مشاهده کردیم.
شهنازی افزود: این مسابقات بهترین میدان کسب تجربه برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ما بود که از پیروزی ها و شکست ها تجربه اندوزی کرده و با دقت تمام به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.
وی گفت: برنامه بعدی تیم ملی ما اردوی تدارکاتی آمریکا قبل از مسابقات جهانی لهستان و بازی های آسیایی اینچئون است که می تواند آمادگی جسمی و روحی بازیکنان را بالا ببرد و بهترین فرصت برای دعوت از بازیکنان آماده و جدیدی است که در بازی های آینده و در مواقع مختلف به ترکیب تیم ملی اضافه شوند.
وی افزود: بازی های های آسیایی اینچئون نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و تیم ما نباید خود را تیمی از قبل برنده در قاره کهن آسیا فرض کند چرا که تیم های آسیای شرقی همچون ژاپن، کره جنوبی و چین در صورتی که دست کم گرفته شوند می توانند برای ما بسیار خطرساز باشند.
شهنازی در خصوص جوانگرایی تیم ملی کشورمان گفت: بازیکنان جوان باید به صورت کاملا علمی و اصولی و به دور از احساسات به تیم ملی دعوت شوند و همانطور که دیدیم امسال بازیکنانی همچون میرزاجانپور که برای اولین بار در بازی های بین قاره ای به کار گرفته شد عملکرد قابل قبولی در امتیازگیری تیمی داشت.
وی در خصوص میلاد عبادی پور که به عنوان جوانترین بازیکن در لیگ جهانی امسال به ترکیب اضافه شده است گفت: آینده درخشانی برای این بازیکن خوش استیل ترسیم می کنم ولی هنوز برای رسیدن به روزهای اوج نیاز به کسب تجربیات بیشتر دارد.
وی همچنین انتخاب سعید معروف به عنوان بهترین پاسور و امیر غفور به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان لیگ جهانی 2014 را به جامعه ورزش کشور و هموطنان عزیز تبریک گفت.
دیدار رده بندی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال روز (یکشنبه) در سالن نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد و ملی پوشان ایران به مصاف لاجوردی پوشان ایتالیا، میزبان این رقابت ها رفتند.
شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب ایتالیا شدند تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به رتبه چهارمی این رقابت ها اکتفا کنند.
تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب این پیروزی و مقام سومی، تعداد مدال های خود در 25 دوره لیگ جهانی والیبال را به 15 مدال شامل 8طلا، 3 نقره و 4 نشان برنز رساند تا همچنان در رده دوم پرافتخارترین تیم های لیگ جهانی والیبال قرار داشته باشد.
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال چهار بار به میدان رفت که در دیدار نخست 3 بر 2 مغلوب روسیه شد و در دومین مسابقه برزیل را 3 بر 1 شکست داد و با 4 امتیاز به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافت.
ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 3 بر صفر مغلوب آمریکا شدند و در دیدار رده بندی نیز در سه ست متوالی مغلوب میزبان این رقابت ها (ایتالیا) شد و به مقام چهارمی اکتفا کرد.
در نهایت تیم آمریکا به مقام قهرمانی رسید و برزیل در جایگاه دوم ایستاد.
7126/581/245

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن