تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803857098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات تیم های مطرح جام جهانی 2014در مسابقات 2018چه خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تغییرات تیم های مطرح جام جهانی 2014در مسابقات 2018چه خواهد بود تهران - ایرنا - جام جهانی 2014 با تمامی اتفاقات و حواشی خود به پایان رسید و چهار سال دیگر برای دیدن نسل بعدی از ستارگان دنیای فوتبال باید صبر کرد.


به گزار ش ایرنا، در این مدت چهره بسیاری از تیم ها به خصوص بزرگان فوتبال جهان مثل آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا تغییر خواهد کرد.
ازاین رو تارنمای گل در گزارشی به معرفی ستارگان بعدی تیم های مطرح دنیا پرداخته است که جانشین نسل فعلی شده ودرجام جهانی 2018روسیه خواهند درخشید.
** آرژانتین
آرژانتین بعد ازنایب قهرمانی 2014، مرحله گذار را طی خواهد کرد.تیم کنونی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که بسیاری از آنها هنوز چند سال دیگر می توانند در اوج بازی کنند. سخت است بگوئیم لیونل مسی تا سال 2018 چند بار دیگر جایزه بهترین بازیکن سال را می برد اما به راحتی می توانیم حضورش در جام جهانی روسیه را تصور کنیم.
احتمالا مائورو ایکاردی جای گونزالو هیگوآین را می گیرد، اریک لاملا در ترکیب اصلی جای می گیرد در حالیکه خوآن مانوئل ایتور به جای آنخل دی ماریا بازی خواهد کرد.
در دفاع نیز ماتئو موساچیو احتمالا بهترین دوران بازی خود را سپری می کند و سرخیو رومرو برای سومین بار در جام جهانی سنگربان آرژانتین می شود. خاویار ماسکرانو هم در 34 سالگی همچنان در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.
** برزیل
اگرچه صحبت های زیادی در مورد اینکه چه کسی دیگر بازی نخواهد کرد وجود دارداماجام جهانی 2018اوج دوران حرفه ای برای تعدادی ازبازیکنان برزیل است. البته این موضوع بستگی زیادی به سرمربی بعدی این تیم دارد.
نیماردرآن جام 26ساله می شود.همینطور اسکار پیراهن شماره 10رامی پوشد. مارسلو هم که 30 ساله خواهد شد احتمالا هنوز آینده درخشانی در پیش دارد. در جام جهانی 2018 دیوید لوئیز 31 ساله است و با توانایی رهبری تیم، یکی از بازیکنان کلیدی برزیل خواهد بوددرحالیکه لوئیز گوستاوو، یکی از بهترین بازیکنان اسکولاری درجام جهانی 2014 احتمالا همین روند را حفظ خواهد کرد.
امابازیکنانی مثل فرد،جو و هالک مانندخولیوسزار، دنی آلوز،مایسون و فرناندینیو احتمالا آخرین جام جهانی خود را تجربه کردند.
بدین ترتیب رافائل کابرال دروازه بان برزیلی تیم ناپولی آینده درخشانی دارد و می تواند بازیکن شماره یک این تیم شود.دیه گو آلوز ازوالنسیا نیز شانس خوبی دارد در حالیکه مارکونیوس که تا آن زمان 24 ساله می شود جای تیاگو سیلوا را خواهد گرفت.
**انگلیس
انگلیس قبل ازجام جهانی 2014تحول راآغازکرده بودبطوریکه تیم روی هاجسون برای جام جهانی 2018 به کلی تغییر خواهد کرد.
استیون جرارد و فرانک لمپارد دیگر بازیکنان شاخص انگلیس نخواهند بود و این مسوولیت برعهده جو هارت،گری کیهیل و وین رونی قرار می گیرد تا جام جهانی بعدی 31 یا 32 ساله خواهند شد.
جایگاه هارت به عنوان دروازه بان اول انگلیس مانند جایگاه کیهیل در میانه دفاع، درآینده تضمین شده است ولی رونی بایدبا روزبارکلی، الکس اوکسلید چمبرلین و رحیم استرلین برای بازی پشت سر دانیل استاریج رقابت کند.
تئو والکات به خاطر مصدومیت جام جهانی 2014 را از دست داد ولی در جام جهانی 2018 برای بازی در تیم انگلیس باید همانند رونی و آدام لالانا سخت تلاش کند.
دردفاع، گلن جانسون 32 ساله می شود. ولی جان فلاناگان هم تیمی لیورپولی اش گزینه قوی تری برای ایستادن در دفاع است.
**فرانسه
فرانسه با توجه به تیم جوانی که راهی برزیل کرده بود تا سال 2018 در شرایط معقولی قرار می گیرد.
فرانک ریبری به دلیل مصدومیت جام جهانی 2014 را از دست داد و با توجه به اینکه تا جام جهانی بعدی 35 ساله می شود، شانس ضعیفی برای حضور در تیم ملی فرانسه خواهد داشت.
جانشین وی احتمالا آنتونی گرینزمان است در حالیکه کینگسلی کومان که تازه ازپاری سن ژرمن به یوونتوس رفته است، دیگرگزینه این پست به شمارمی رود. فلوریان تووین از مارسی گزینه دیگری است اگرچه در یک سال گذشته پیشرفت اندکی داشته است.
دفاع راست فرانسه هم خالی است اما به دلیل گزینه های کم، احتمالا ماتئو دبوچی جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.
دردفاع چپ گزینه های زیادی برای پر کردن جای پاتریس اورا وجود دارند. لوکاس دیگنه و ساموئل اومتیتی انتخاب های خوبی برای این پست هستند. کورت زوما هم نشان داده که می تواند در این پست بازی کند.
فرانسه مدافعان بااستعدادوجوان فراوانی دارد که می توانند در کنار رافائل واران بازی کنند. از این میان بهترین فرد آیمریک لاپورته است.
پل پوگبا در 25 سالگی احتمالا یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2018 خواهد بود در حالیکه کریم بنزما به دلیل کمبود گزینه های دیگر احتمالا جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.
**آلمان
آلمان در جام جهانی 2014 بار دیگر با بازیکنان جوانی خوش درخشید که در جام بعدی بسیاری از آنها هنوز هم در اوج قرا ردارند.
مانوئل نویر همچنان درون دروازه خواهد ایستاد اگرچه مارک آندره تراشتگن کار اوراکمی مشکل خواهد کرد.ژروم بوآتنگ نیز همچنان درمیانه دفاع بازی می کند.
تونی کروس به عنوان جانشین باستین شوان اشتایگر مطرح است که در جام جهانی روسیه 33ساله می شود.سامی خدیرا نیز در 31 سالگی احتمالا بازوبند کاپیتانی تیم آلمان را در اختیار می گیرد.
مسعوت اوزیل همچنان پیراهن شماره 10راخواهد پوشید، مارکو رئوس در راست بازی می کند و ماریو گوتزه به حمایت توماس مولر ادامه می دهد.
** ایتالیا
ایتالیابعدازفاجعه برزیل، درجام جهانی 2018کاملا دگرگون خواهد شد. روسی، آندره آ پیرلو، آندره آ بارزاگلی و آنتونیو کاسانو همگی پا به سن خواهند گذاشت در حالیکه جیانلوییجی بوفون گفته که می خواهد در 40 سالگی برای ششمین بار در جام جهانی بازی کند.
یکی از نگرانی های ایتالیا فقدان مدافعان جوان است. هر چند که دانیل روگانی مدافع میانی و زوج جورجیو کلینی خواهد بود.
ایتالیا درخط حمله مهاجمان خوش آتیه ای دارد ولی همه چیز به میزان پیشرفت آنها در چند سال آینده بستگی دارد. در جناح ها هم دومنیکو براردی و استفان الشراوی آمادگی بازی در در جام 2018 را خواهند داشت ولی باید با بازیکنانی مثل ماتیا دسترو، مانولو گابیادینی و لورنزو اینسیگنه رقابت کنند.
دیگرگزینه های ایتالیا در خط حمله چیرو ایموبیل و جوزپه روسی خواهند بود.
** هلند
احتمالا هلند باید بدون بازیکنان با تجربه ای مثل روبین فان پرسی، آرین روبن، وسلی اسنایدر و درک کویت به روسیه برود. ولی انتظار می رود بخش عمده ای ازبازیکنان این تیم درجام جهانی 2014، برای چند تورنمنت بعدی درترکیب نارنجی پوشان باقی بمانند.
جاسپر کیلسن و تیم کرول همچنان برای پوشیدن پیراهن شماره یک با هم رقابت خواهند کرد در حالیکه یروئن زوئت امیدوار است برای جام جهانی بعدی دعوت شود.
در دفاع، داریل یانمات، استفان دی وری، برونو مارتینز ایندی و دالی بلیند که همگی در برزیل عملکرد خوبی داشتند، هنوز هم در دوران جوانی خواهند بود در حالیکه یول ولتمن و ترنس کونگولو شانس همراهی تیم هلند را در روسیه دارند. باتوجه به بازگشت گرگوری فان درویل و یرتو ویلمز ازمصدومیت، به نظر می رسد دفاع هلند آینده خوبی در پیش دارد.
نایجل دی یونگ یکی از با تجربه ترین بازیکنان هلند در جام جهانی 2018 خواهد بود ومارکو فان گینکل وکوین استروتمن در دو پست دیگر خط میانی جای خواهند گرفت.
انتظار می رود روبن، فان پرسی و کویت مهاجمان کنونی تیم هلند در چند سال آینده از فوتبال ملی خداحافظی کنند، بنابر این راه برای بازیکنانی مثل ممفیس دپای، ژان پل بوئتیوس، پرامس و لوچیانو نارسینگ باز خواهد شد.
** اسپانیا
اسپانیا بعد از شکست غیر منتظره در جام جهانی 2014 برزیل، احتمالا در جام جهانی بعدی با ترکیبی کاملا متفاوت حضور خواهد یافت.
ژاوی، ژابی آلونسو و ایکر کاسیاس تا آن زمان رفته اند در حالیکه آندرس اینیستا در 34سالگی اواخر دوران حرفه ای خود را سپری می کند. سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و سرخیو راموس هنوز بازی می کنند ولی بقیه تیم شباهت اندکی به تیم فعلی خواهد داشت.
هنوز معلوم نیست دیه گو کاستا همچنان بازی می کند یا خیر ولی این مهاجم چلسی قصد عقب نشینی ندارد و اگر بتواند توانایی های خود را ثابت کند، یکی از بازیکنان اسپانیا در جام جهانی 2018 خواهد بود.
خسه بازیکن جوان رئال مادرید و جرارد دئولوفئو در دو جناح چپ و راست اسپانیا بازی می کنند و در خط میانی تیاگو جای ژاوی را خواهد گرفت.
در درون دروازه داوید دخه آ که تا سال 2018، 27 ساله می شود به زودی در ترکیب اصلی تیم اسپانیا جای می گیرد در حالیکه دنی کاروایال و اینیگو مارتینز شانس حضور راست و میانه دفاع را خواهند داشت.
ورزشی**1210**9126**1590

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن